2010年7月5日星期一

蔥花大鍋餅

        因為知道噚晚做完《七月大荳芽》之後,一定會好夜先返到屋企,所以一早已經將今日嘅學生調咗堂,咁就唔駛早起身出門教琴啦!所以今日就變dayoff,比較得閒,咁所以今晚我就整咗個蔥花大鍋餅做晚餐。

        做呢個大鍋餅好特別,係我從來都無諗過可以咁樣去做包餅,你哋陣間睇完個食譜之後,你哋都會有同感。呢個大鍋餅認真健康,搓麵糰時已經無落油搓,到烘餅時係用乾烙方式去烘,隻鑊同樣一滴油都唔落,對於我嚟講,真係正到痺!!不但食落口唔會覺得油膩,連洗鍋都慳功夫好多,正!



材料:
麵粉         
250 克
酵母          3 克
泡打粉      3 克
梳打粉      2 克
糖              30 克
鹽              5 克
蔥花          10 - 20 克
水              90 - 100 毫升

 
- 將 200 克麵粉及其餘所有材料拌勻,之後將水逐少倒入,邊倒邊用筷子拌勻成
  雪花狀。

- 之後用手搓成光滑麵糰,包好保鮮紙,發酵 1 個鐘以上,麵糰會發大約兩倍。

- 麵糰攤平,剩低50 克乾粉度,攞少少灑上麵糰,之後搓勻。

- 不斷重覆以上步驟,每次逐少加入乾粉,直至搓成較乾身、硬淨嘅麵糰。

- 將麵糰滾圓,稍為扭緊收口,之後將佢輕輕按入麵糰內。

 


 
- 擀麵棍及枱上灑上乾粉,放上麵糰,壓扁後將麵糰擀平至直徑約 25 厘米。

 



- 燒熱平底鑊,放入麵糰,用竹簽喺麵糰上刺孔,之後冚上鑊蓋,用最慢火烘烙

- 5 分鐘後,將麵糰旋轉 180 °,繼續烘多 5 分鐘。

 


 
- 將麵糰翻轉,之後冚上鑊蓋,繼續慢火烘烙

- 同樣 5 分鐘後就將麵糰轉 180 °,重複同樣步驟直至個餅烘熟,並且表面金黃。

- 將大鍋餅盛起,略為攤凍後就可以切件上碟。





食譜係嚟自《餅 II》。 
 


可能因為麵糰擀得過扁,所以有部份比較乾硬。

 

Notes:
- 整中點時所用嘅麵粉係中筋麵粉,若果無的話,可用 1:1 嘅低筋麵粉同高筋麵
  粉代替。


- 初時麵糰係會比較濕潤,有少少黏手,到發酵完成後逐少加入乾粉去搓,情況就
  會改善。

- 烘烙時將麵糰旋轉 180 °,可以令麵糰受熱更均勻。

- 用手將麵糰翻轉時,小心燙傷手,因麵糰係會好熱。

- 底面兩面每邊各烘烙 3 次,麵糰大致已經烘熟。
 
 

2 則留言:

  1. 謝謝分享如此健康的大鍋餅.   我都要學做.
    [版主回覆07/08/2010 03:19:00]        唔駛客氣 !不過妳整完之後要嗌我過去睇 o架!

    回覆刪除
  2. 呢類北方麵餅,好多時都唔落油家...有厚有薄.....佢地整薄餅會好大疊整定係度....食時包入餡, 甚至一條蔥, 幾粒蒜就咁咬....好黃土於地...好原始FEEL....不過我都幾鐘意食....你加多d蔥仲正....
    [版主回覆07/08/2010 03:21:00]        係囉,多 啲蔥 仲正呀!妳知嘛,原食譜係用 10 克咋,我已經用 double 份量去整 o架啦,不過都係唔係好夠蔥香味。

    回覆刪除