2010年7月20日星期二

香蔥火腿稞麥包 Spring Onion & Ham Rye Bread

        上次煲木耳姬松茸海參螺頭湯時,因為海參要用薑蔥水汆水,所以專登走去買半斤菜,等阿姐搭條蔥,估唔到阿姐好重手,一次過俾咗幾棵我,用咗兩棵嚟汆水之後,前日又用咗棵嚟整香蔥甜椒英式烤餅,都仲係有剩,今日就用埋剩低果兩棵嚟整麵包,費事再擺咁耐喇!


        Motonako.A 睇到我個香蔥甜椒 scone,即刻口水係咁流,佢仲話會加埋少少火腿落去整,無獨有偶,我都一早買定火腿整包包,一於再次引死佢至得!



材料:
高筋麵粉      175 克
稞麥粉          75 克
鹽                  5 克
蜜糖              5 克
即用酵母      6 克
水                  約 157 克
火腿              1 塊
蔥                  2 棵


以上材料份量可做 5 吋長小型麵包 2 個。


今次參考咗王宏《歐陸健康麵包》個黑稞麥麵糰嘅材料比例及做法,然後自己再加入火腿同蔥。






- 蔥洗乾淨,切成蔥花;火腿放入焗爐內,用 180 °C 烤焗 ( grill ) 至稍為乾身、有
  香味及表面金黃。



烘香過嘅火腿,質感同味道跟煎香煙肉分別唔大,但就健康好多。



- 除火腿同蔥花外,將所有材料混合好,搓成光滑麵糰。


- 將麵糰壓扁,放上火腿同蔥花,搓揉至材料完全混合,上保鮮紙發酵 20 分
  鐘。


- 將麵糰四邊向內翻摺,再次冚上保鮮紙發酵多 15 分鐘。


- 麵糰分割成兩份,排氣後用手搥打麵糰,盡量將麵糰空氣排出。


- 之後將麵糰做形,放上已墊入爐紙烤盤上發酵到約 2 倍大。


- 發酵完成後,預熱焗爐至 220 °C,喺麵糰表面噴水。


- 將麵糰放入爐內,噴蒸氣,先焗 15 - 20 分鐘至表面轉色。


- 將爐溫降至 200 °C,再噴多次蒸氣,焗多 15 - 20 分鐘即可。



啲蔥焗完之後顏色深咗好多,唔靚仔!


 



焗緊嘅時候已經香氣滿屋,我喺房打緊呢篇 blog 時都聞到香味。



包肉果然扎實,好 "襟" 飽!



Notes:
- 記得水唔好一次過落哂,因為稞麥麵糰係會比較濕,要慢慢加水控制濕度。


- 根據食譜,用手搥打麵糰,盡量將麵糰空氣排出,可以令麵包質地更加扎實。


- 如果焗爐無蒸氣功能的話,可打開爐門直接噴水入內製造蒸氣。


        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


3 則留言:

  1. 好似好實咁喎........
    [版主回覆07/24/2010 16:42:00]        係呀,個譜就係想咁!明明第一次發酵都幾好,但係就要 release 哂所有氣出 嚟,覺得好 " 可惜"!

    回覆刪除
  2. 哈哈 ! 為左條蔥, 攪左咁多野出黎, 算唔算係知慳惜儉 ! 
    [版主回覆07/29/2010 00:21:00]        唏,妳錯喇,唔係知慳惜儉,係孤寒!!

    回覆刪除
  3. Scone 吸引啲噃.....
    [版主回覆08/21/2010 18:26:00]        賣相就梗係 scone 吸引 啲 啦,但食我就鍾意包包多 啲!咁妳過 咗呢個暑假之後好開始郁手整個 scone 啦!

    回覆刪除