2010年7月13日星期二

木耳姬松茸海參煲螺頭湯

        記得媽咪知道自己就快要離開我時,有一日佢趁自己精神比較好,就發定哂所有海參。當然,當時佢已經再無氣力去做呢個繁複工序啦,所以佢就親自 "督師",由我去落手落腳整,因為佢知道我根本唔識做呢樣嘢,而佢又知道嚟緊嘅日子再唔可以好似以往咁照顧我,所以就一次過將屋企所有海參發好哂,之後放上冰格,等我以後可以隨時拎番出嚟解凍食用。


        因為一次過發哂所有海參,所以真係有好多好多條,之前都已經俾咗幾條伯伯同伯娘,就係因為咁,伯娘都知道我冰格有好多海參放喺度,所以佢成日都叫我快啲整咗佢嚟食,唔好擺太耐,而且佢話海參好有益,叫我等閒就用嚟煲湯飲,對身體好好。


        今日係我首次用海參煲湯呀!



材料:
海參
螺頭
瘦肉
木耳
淮山
茨實
靈芝片
姬松茸
陳皮
蜜棗


- 淮山、茨實及靈芝片用熱水浸 1 個鐘,之後洗淨,備用。


- 姬松茸、陳皮用水浸軟後洗淨,陳皮刮瓤;蜜棗沖洗乾淨。


- 瘦肉洗乾淨後汆水,之後用凍水沖洗多餘血水。


- 螺頭解凍後,喺中間切開清除內臟,之後洗乾淨。


- 木耳先用水浸發、洗乾淨,剪去硬底部份;海參發好後,清除內膜。


- 煲滾水,放入薑蔥煲一陣,之後將木耳、海參、螺頭逐一汆水,然後過冷河。


- 所有材料預備好,全部凍水落煲,煲好後加鹽調味,即可享用。



清甜中帶點姬松茸嘅香氣。


 



要 "撈" 海參上嚟影相都唔易,因為大部份都已經煲溶哂,
所以湯水已經充滿咗海參同木耳嘅膠質。



Notes:
- 若螺頭表面有
黑色物質,可用牙刷洗刷乾淨。


- 所有藥材最好用熱水浸 1 個鐘後先清洗,有助將製藥時所用嘅化學物質溶於水
  中。


- 浸姬松茸嘅水可以一併加入煲湯,因為有濃郁香味。



        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


2 則留言:

  1. 你一路飲...一定一路想起媽咪!真的有般滋味在心頭!
    [版主回覆07/17/2010 18:07:00]        妳真係細心,呢曾就一定 o架喇!但係都好過早幾年喇!

    回覆刪除
  2. 海參除左煲湯...炆甚至炒都好好味既...下次試下啦....
    [版主回覆07/17/2010 18:09:00]        係呀,我有本 "辣" 食譜都教炒海參,下次一於試 吓 先!

    回覆刪除