2010年7月21日星期三

冬瓜甜粥

        星期一用咗半個 "大冬瓜" 嚟煲四色冬瓜湯,今晚就用埋剩低果一半煲粥。

        後日係大暑,好多人都會買包袪濕料嚟煲冬瓜水消暑,但係唔知點解,我由細到大都唔係咁鍾意飲,即使落咗鹽都覺得好寡,飲完之後總係覺得口淡淡咁。但係好彩,以前媽咪有時都會用同樣嚟煲甜粥,咁就梗係好好多啦,我即刻食多幾碗呀!!

        嚟緊兩日由朝到晚都要出去教學生,唔得閒煲冬瓜水,今晚就提早 "應節",煲番媽咪煲過嘅冬瓜粥做晚餐。




材料:
冬瓜

袪濕料一包
片糖


- 冬瓜洗淨外皮,連皮切細件;米洗乾淨備用。

- 袪濕料略沖洗,放入煲湯袋內,放滾水內煲至出味,之後將袪濕料整袋拎出。

- 將米同冬瓜一齊放入煲成粥。

- 另煲滾水,放入片糖煲成糖水,之後倒入粥內拌勻,再次煲番滾即成。




一邊消暑,一邊重溫兒時味道。






Notes:
- 如果鍾意的話,可將
袪濕料內嘅薏米、扁豆同赤小豆留煲內一齊煲粥。


- 米一定要等水滾時先落煲,咁就容易煲爛至開花狀。

- 片糖可用糖冬瓜代替。


        

3 則留言:

  1. 係咪生熟意米一齊放架.
    [版主回覆07/24/2010 16:23:00]         我買果包袪濕料兩樣都有齊呀!

    回覆刪除
  2. 我細個食過紅/綠豆/紅棗等等既甜粥...冬瓜甜粥第一次聽....
    [版主回覆07/24/2010 16:25:00]        唔知呀,可能係我媽咪自創 啩 !可能佢知我唔係好鍾意飲冬瓜水,所以就連袪濕料一齊煲成甜粥等我食 啩!

    回覆刪除
  3. looks like "jar jar"
    [版主回覆07/25/2010 00:33:00]         睇個樣似 o架!

    回覆刪除