2010年7月12日星期一

TVB 搵 Miss Cheng 做節目頭炮嘉賓

        前幾日Facebook 度見到 Miss Cheng upload 咗段片,原來 TVB 高清台個新節目《創業打天下》搵咗佢打頭陣,做第一集嘉賓,節目係介紹一啲事業成功性。真係估都估唔到,一個財經台嘅節目,居然第一集就同大家講藝術,妙!







        啱睇完段片,好有感覺,有好多 idea 都真係無諗過,從中都得到一啲啟發。片段中仲錄影到 Miss Cheng 返中大教學嘅片段,當然更加有感覺啦,因為自己都係中大音樂系畢業 o架嘛,所以對拍攝到周圍嘅環境,以及音樂系嘅教學地方,都感覺到好親切。但最意想不到嘅係,竟然仲去埋 Miss 屋企錄影 o添,連 Aaron 兩兄弟都有上鏡講幾句嘢呢!


        一直以嚟,我都唔係一個 "好運" 人,"衰嘢" 就實有我份!!但係喺我學習音樂嘅過程中,往往都會遇到個好老師,所以媽咪以前都講過,話我喺學音樂呢條路上面都算係好好彩,個個老師都不但有經驗、有一定資歷,而且仲好好人,對我好好。所以其實我一直都好想學番聲樂同鋼琴,不過,呢樣 "玩意" 都真係幾講求時間同金錢囉!暫時嚟講,呢一刻我兩方面都負擔唔起,希望遲啲可以 "還心願" 啦!


2 則留言:

  1. 努力喇...希望你好快可以還心願呀吓!
    [版主回覆07/12/2010 12:41:00]        多謝妳呀 Motonako.A,希望承妳貴言啦!

    回覆刪除
  2. 為夢想加油呀~  有理想凡事可成真
    [版主回覆07/13/2010 01:31:00]        多謝琳妳 嘅 鼓勵呀!

    回覆刪除