2010年7月13日星期二

油浸半乾番茄麵包

        Rachel's Kitchen 開放日見到有仙姐17 小時包包賣,Louisa 都知我一定會捧場,所以即刻同我講:「喂,有麵包呀,啱哂你呀!」哈哈,真係知我者莫若 Sa


        當日有幾種麵包可以揀,有油浸半乾番茄麵包、菠菜煙肉包等,其實真係想每隻都買嚟試,因為好難得可以試到仙姐親手做嘅麵包,但係因為星期一係初一,所以我就只好揀油浸半乾番茄麵包。



呢個番茄麵包淨係睇個樣都已經夠哂吸引。


 



返到屋企,打開個袋,嘩,果 "朕" 香味濃到呢 ……
真係口水直流呀!


 



17 小時麵包果然名不虛傳,真係非常軟熟,好有彈性,加埋
油浸番茄乾嘅獨有味道,真係又靚、又香、又好食!



        有幸試到仙姐handmade 麵包,真係要多謝 Louisa,因為到最後佢都唔收我錢,真係要再次同妳講聲 merci!!


3 則留言:

  1. 發達喇你........
    [版主回覆07/14/2010 01:00:00]        咁駛唔駛即刻速遞一 嚿 過去俾妳試 吓仙姐 嘅手勢呢?我未食哂 o架!

    回覆刪除
  2. 多謝你嘅讚賞. 其實有呢個機會都係多得rachel.
    [版主回覆07/14/2010 01:06:00]        仙姐妳呢個番茄包真係好香,好好食呀!         我其實一早已經跟妳本書試整個白麵包吐司 o架啦,不過好似果日同妳講咁樣, 啲麵糰捲哂入部 food processor 度,我事後都攪 咗好耐,不過依家仲有好多乾麵糰 喺部機入面,仲多到搖得響,果 吓先抵死呀!  聽聞用手搓又無可能,所以自此之後都無再試,有少少驚呀!所以我好想直接上妳堂學整呀!

    回覆刪除
  3. 試下自己整啦....
    [版主回覆07/17/2010 18:32:00]        其實我之前都整個一次 17 小時包,不過因為個麵糰太濕,捲哂入部 food processor 度,到依家 啲麵糰都仲係 喺部機裡面 o架!但係用手搓又無可能,連仙姐都話唔得,所以可能我本書都只係買 嚟擺喇!

    回覆刪除