2010年7月8日星期四

Dinner@同心泰國菜館

         探完江老師之後,我同 Li Kien、Danny 一齊去九龍城嘅「同心泰國菜館」食晚飯。平時去同心」度買東南亞食材就去得多,但係嚟呢間姊妹鋪食嘢都係第一次咋!





Li Kien、Danny 同達達一家三口。


 



呢隻泰式燒雞係 Li Kien 必點嘅,因為就係呢隻燒雞嘅香味
咗佢 "落踏" 不過又真係幾好食,好惹味呀!


 



呢碟係脆肉炒芥蘭,脆肉其實係腩肉,不過食落口唔覺肥 o架!


 



呢個泰式濕炒河係隔離枱個先生推介嘅,不過我自己就唔係咁
buy 呢碟喇!一來味道無乜特別,二來個芡汁 "杰"
得好犀利,好糊口!



        埋單找數,每人盛惠 $52,價錢 OK 啦!


3 則留言:

  1. 九龍城好多泰餐都好正...反而越大名既...水準不保..........
    [版主回覆07/10/2010 00:55:00]        妳係指「金寶」同「黃珍珍」?

    回覆刪除
  2. 係個濕河賣相差佐少少, 個芡杰得滯喇  
    雞望到都想食, 一定好香口啫
    [版主回覆07/10/2010 23:12:00]        係囉,真係太 "杰" 啦,有少少似漿糊!雞就真係好正!

    回覆刪除
  3. 我最近去左泰簡單食,有點貴,不過味道不錯,要百幾元一人.
    [版主回覆07/10/2010 23:13:00]        又好似貴 咗 啲喎,不過最緊要好食!咁間鋪 喺邊呢?

    回覆刪除