2010年11月2日星期二

上海粗炒

        平時我都有買上海麵煮嚟食,次次都係整湯麵,但係今次我就吓要嚟炒。


        呢個上海粗炒係與眾不同 o架,因為我唔單只用老抽,仲用咗豉油雞汁,而所用豉油雞汁亦係非一般豉油雞汁,係 "久歷滄桑" 嘅豉油雞汁。所謂 "久歷滄桑" 係指呢個豉油雞汁已經煮過好多次雞肉,所以味道特別好味,同鹵水膽有異曲同工之妙,用佢嚟炒上海麵特別好食呀!



材料:
上海麵
椰菜
豬肉


醃料:


生抽
紹酒
粟粉


調味料:


豉油雞汁
老抽
紹酒


- 椰菜切粗絲,洗乾淨;豬肉洗乾淨,切條,用醃料醃好,備用。


- 煲滾水,落鹽,放麵入內煮熟,之後過冷河,瀝乾水備用。


- 燒熱油,豬肉落鑊炒至半熟、灒酒,之後加埋椰菜同炒。


- 放麵落鑊,加入調味料炒至乾身,灑上麻油,兜炒均勻後即可上碟。



 

Notes
- 唔用豉油雞汁的話,可用生抽、雞粉代替。


- 煮麵時需間中攪拌,以防黐底。


- 上海麵亦可用烏冬代替。



        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


3 則留言:

  1. Yummy, 上海粗炒味較濃, 好喜歡.  用烏冬代替上海麵, 可以隨時煮來食, 好方便喎.  Thanks for sharing the recipe.
    [版主回覆11/03/2010 16:58:00]        唔駛客氣喎!         上海食物多數都濃味色深,濃油赤醬,但自己食就費事整色整水喇!一樣咁好味。

    回覆刪除
  2. 上海粗炒啱我食呀...我好鍾意食上海嘢!
    [版主回覆11/03/2010 16:59:00]         咁妳快手整 嚟啦!

    回覆刪除
  3. 個賣相好正咁喎.
    [版主回覆11/06/2010 23:47:00]        咁 又唔係好正,叫做過得去啦 ……

    回覆刪除