2010年11月4日星期四

驚喜的禮物

        噚日老豆去完街返嚟,拎住袋嘢俾我,話係佢以前個舊同事去完台灣旅行買俾我嘅手信,我當時真係好 surprise,因為我根本都唔識得佢個同事,連見都未見過,完全無諗過會收到呢份禮物



就咁睇,你哋估唔估到係咩嘅?


 



其實係一支大提琴形狀嘅陶笛嚟 o架!


 



手工好精緻呢!


 



仲有連埋一本陶笛教本教你點樣吹奏。


 



教本內圖文並茂,有教指法及睇譜方法,一定唔怕唔識吹啦!


 



學識點吹之後,教本內仲輯錄咗好多樂譜,先係簡單嘅指法譜,
之後就係簡譜,有理論、有實習,好細心呀!


 


        我收到呢份禮物時真係既驚喜,又開心呀!雖然大家素未謀面,但對方都好有心思為我揀呢份禮物。於是我就問我老豆,點解佢個舊同事會買手信俾我嘅,佢話因為個同事知道佢個仔係學音樂喎,所以就專登揀咗呢件樂器送俾我做手信囉!


        It's really an unexpected gift! Thank you very much to my father's colleague!


2 則留言:

  1. Lucky!!!!!!!!
    [版主回覆11/06/2010 19:17:00]         Yeah!!

    回覆刪除
  2. 咁你又有嘢玩啦!幾時吹噃首歌仔嚟聽下呀!
    [版主回覆11/06/2010 19:19:00]        我唔會吹 o架,我只會擺 喺度做裝飾,妳無機會聽到喇!

    回覆刪除