2010年11月3日星期三

酵母保存方法

        因為我唔係成日都整麵包,所以一直都只係用細包裝 15 克果隻即用酵母,但係用開「二記」果隻牌子斷咗貨好耐都未有返貨,咁就唯有買大包裝果隻啦!


        星期一整果個杏仁提子肉桂卷已經開始用大包裝果隻酵母。原本我問過個職員,開封後點處理,佢話俾我聽用密實盒裝好,放喺陰涼地方就 OK,不過要盡快用哂佢。盡快用哂佢!?無可能囉,你估我由朝到晚都整包咩,成 500 克一包 o架,每次都只係用得果幾克,有排用啦!


        所以開咗封之後,我就將佢倒入個密實袋度,之後再用膠盒裝住佢,然後放入冰格度保存,咁就可以放好耐喇!



酵母喺低溫下會停止活動,所以放入冰箱保存係最佳方法。


6 則留言:

  1. 我用開新鮮酵母, 每次買返黎分開細份, 用保鮮紙包好, 再放入保鮮盒, 再保存在冰箱, 都可以用好耐.
    [版主回覆11/06/2010 19:11:00]        我又未試過用新鮮酵母喎!同乾酵母有咩分別呢?

    回覆刪除
  2. 佢一出雪櫃, 便會吸收空氣中的水分受潮, 好高風險架!  不如分好多小包再入盒啦!
    [版主回覆11/06/2010 19:13:00]        應該唔會咁危險 啩,我用細包裝果陣都係咁拎出拎入都無事喎!

    回覆刪除
  3. 朋友都喺咁教我架!  
    [版主回覆11/06/2010 19:13:00]        咁呢個方法 OK 嗎?

    回覆刪除
  4. 我一小包都用好耐,懶鬼
    [版主回覆11/06/2010 19:15:00]       其實我都係,不過斷貨咁耐無得賣先迫住買大包咋!

    回覆刪除
  5. 放下格有冇問題架.
    [版主回覆11/06/2010 19:14:00]        我驚放下格唔夠凍, 啲 酵母好快玩完!

    回覆刪除
  6. OK啊!
    [版主回覆11/08/2010 13:41:00]        咁就得喇!

    回覆刪除