2010年11月14日星期日

三色林明頓 Lamington Trio

        she.com she taste 嚟緊會有一個聖誕專輯,希望 she taste bloggers 以「黑色聖誕 Black X'mas」為主題創作食譜。原本我都覺得呢次真係考起,好難想像黑色聖誕係點樣,而且我一向又唔多重視西方節日,完全無 idea。


        後來吓,試吓從顏色方面入手,於是我就諗到黑色、紅色同綠色。咁有乜食物係會有齊以上三種顏色,而且又做到應節呢?最後我突然間諗到整 lamington,因為簡單易做之餘,又容許我將蛋糕染上不同顏色,perfect!!




海綿蛋糕
料:
雞蛋              4
糖                  100 克
低筋麵粉      100 克
橄欖油          20

- 先將麵粉過篩 3 次。


- 雞蛋同糖拌勻後,座於 43°C 溫水上,用電動打蛋器打至發白及企身。


- 麵粉篩入蛋糊內,輕手用切拌方式將麵粉均勻拌入蛋糊內。


- 將少量麵糊與油混合好,再倒番入麵糊內拌勻。


- 麵糊倒入 7 吋方形蛋糕模內,之後放入已預熱至 180 °C 焗爐內焗約 20 分鐘
  至熟。


- 出爐後立即倒扣於放涼架上,攤凍後將蛋糕脫模。



朱古力糖漿
材料:
朱古力


朱古力與水嘅比例為 2:1。


- 先將朱古力放入微波爐 "叮" 溶。


- 加入水,攪拌至完全混合即成。



士多啤梨糖漿

材料:
士多啤梨

士多啤梨與糖嘅比例:每100士多啤梨就加入30克糖。


- 士多啤梨洗乾淨後切去蒂及葉。


- 將士多啤梨同糖放入攪拌機內打成果蓉。


- 放入微波爐 "叮"至半透明,攤凍備用。



薄荷朱古力糖漿

材料:
白朱古力
薄荷酒

白朱古力與薄荷酒嘅比例為 2:1。


- 先將朱古力放入微波爐 "叮" 溶。


- 加入薄荷酒,攪拌至完全混合即成。



組合
- 蛋糕平均切成十六件,並將焗到金黃嘅表皮切去。


- 將蛋糕件每面均蘸上糖漿,然後放入裝有椰絲碟內。


- 將蛋糕每一面都黐滿椰絲即可。



有聖誕花嘅紅色;聖誕樹嘅綠色;當然仲有以黑色聖誕為主題嘅啡色啦!
加埋白色嘅椰絲,似唔似聖誕雪花呢?夠哂切題喇啩!


 



三隻味道跟顏色都完全唔同,各自各精彩!

Notes
- 無微波爐的話,朱古力可用熱水座溶;而士多啤梨就可以直接上火煮至半透明。


- 朱古力糖漿可用奶或淡忌廉代替水混合。


- 將蛋糕蘸糖漿時切忌浸太耐,否則蛋糕會因吸收太多糖漿而變得過腍。



        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


9 則留言:

  1. Looks great and must be yummy!
    [版主回覆11/14/2010 23:26:00]        Thank you very much!

    回覆刪除
  2. 又作 C 喇.......整到咁 C 吸引!!!! 少爺仔見倒一定殺晒佢哋....一件不留呀!


    [版主回覆11/15/2010 01:53:00]         嘩,16 嚿咁多小爺仔都殺得哂!?咁妳真係要整俾佢歎 吓喇!

    回覆刪除
  3. Keith English Cottage2010年11月15日 上午9:03

    好似好容易甘! 不過都系有時間先!
    [版主回覆11/15/2010 14:06:00]        呢個都算係好容易 o架喇,起碼易過 macaron 先啦!無時間整唔緊要,遲 啲有機會 見面時我整俾你做伴手禮囉!

    回覆刪除
  4. 好喜歡您的Lamington Trio.  顏色好靚呀.   聖誕節送禮,  一定好愛歡迎.
    [版主回覆11/15/2010 14:07:00]        咁妳聖誕節記得整定幾打送俾朋友做禮物喇!

    回覆刪除
  5. 整得好靚呀, 睇你整好似好易, 但我一次都未試過整呀.
    [版主回覆11/15/2010 18:59:00]        多謝妳讚賞呀!林明頓真係可以話無乜難度可言。

    回覆刪除
  6. 會唔會索淋左個蛋糕?
    [版主回覆11/15/2010 19:00:00]         都會 o架,所以要夠快手,蘸一蘸就即刻拎番起就無事。

    回覆刪除
  7. 我想食士多啤梨呀.....!
    [版主回覆11/17/2010 21:11:00]        妳係想食士多啤梨定係士多啤梨味林明頓呀?

    回覆刪除
  8. 我又要整你e個
    [版主回覆11/17/2010 21:13:00]        整啦,又唔係難,整妳個綠茶味又得!

    回覆刪除
  9. 緊係士多啤梨味林明頓啦!
    [版主回覆11/20/2010 19:46:00]        咁妳伸手過 嚟 拎 嚿食啦!

    回覆刪除