2011年6月15日星期三

六月阿茂聚會

        幾個阿茂噚日又試約埋一齊整餅喇!



上個禮拜二家姐整過一次四川担麵俾我哋食,真係食過番尋味,
Winnie 聽見都流哂口水,所以噚日 lunch 就整多次俾佢試吓!


 



煮好麵,加入担麵醬同其他材料,一撈就食得。


 



明仔 request 要整doughnut,炸好之後就即刻蘸上肉桂糖,
熱辣辣即食,勁好味,又唔會好似街賣果啲咁油,正!


 



Louisa 負責炸,對佢嚟講簡直係手板眼見功夫啦!


 



呢串貌似炸魚蛋嘅物體,其實係doughnut 麵糰中間 "吸"
嘅小麵糰炸埋,之後串埋一串。


 



晚飯時間到喇,呢煲係 Louisa 整嘅香濃南瓜湯,非常清甜。


 



爽脆沙律菜。


 



估唔到 Louisa 勁鍾意食無錫排骨噚晚都有整,不過就交哂俾
工人 Jovy 負責,咁就弊喇,唔單只煮咗,仲鹹到唔食得!!
Winnie 話齋,真係唔可以假手於人呀,唉!


 



呢煲係海鮮 risotto,原本都係 Louisa 負責煮,但係佢噚日實在太攰,
加上非常腳痛,唔可以再企落去,所以就由我接手去煮,
好彩味道都唔差啫!


 



煙肉薯蓉。


 



呢個就係我無份整rapsberry mousse cake,顏色真係好靚,
不過食味太酸,只有酸精 Winnie 鍾意食!


 



切件後更加吸引人呢!


4 則留言:

  1. 係班阿茂又聚埋整嘢食呀....真係開心呀!有志同道合嘅人一齊玩真係好開心架!
    [版主回覆06/18/2011 23:36:00]        係囉,好似見到妳 哋幾 姊妹一齊整 嘢食,一樣好開心呀!^^

    回覆刪除
  2. 雷暴警告現正生效...出門記得帶遮喔!!! 我入嚟探你要打code呀!!! 可唔可以add我呀!!!
    [版主回覆06/18/2011 23:39:00]        嗯,乜依家都仲要打 code 咩!?妳訂閱我個 blog 就應該唔駛 o架喇!

    回覆刪除
  3. 好多正野食呀!!
    [版主回覆06/18/2011 23:39:00]        無錯,勁正呀!

    回覆刪除
  4. doughnut沾古力漿仲正啦..risotto先2日我都整左
    [版主回覆06/18/2011 23:41:00]         係呀,蘸朱古力都好正,不過 嗰日好忙,好多 嘢要整,我教緊琴已 經無幫佢 哋手整 doughnut,所以無整朱古力味囉!下次我要試 吓自己整至得!

    回覆刪除