2011年6月28日星期二

自製豆漿 & 豆腐花

        一到夏天我就會煮豆漿,煮好之後就放入雪櫃,隨時都有冰涼豆漿飲。

        反正都係喇,煮多少少,用嚟試吓整豆腐花先!




豆漿

材料:
黃豆     
160 克
清水      1
公升

- 黃豆洗乾淨,用清水浸過夜後,再用水沖洗至清澈無泡。

- 黃豆瀝乾水份,放入攪拌機內,加入清水攪打成豆漿。

- 豆漿隔渣,倒入煲內用中慢火煮滾,邊煮邊以木勺攪拌,徹底煮熟透即成。

- 飲用時依個人口味加糖即可。


豆腐花

豆漿          600 毫升
石膏粉      1/2 茶匙
粟粉          1 茶匙
清水          40 毫升

- 將石膏粉與粟粉拌勻,之後加水攪拌成粉漿。

- 將煲滾嘅熱豆漿撞入粉漿內,攪拌數下立即停手,用蓋冚好。

- 靜置約 20 分鐘至完全凝固即成豆腐花。



一杯冰凍豆漿,簡直係夏天解渴嘅不二之選。



 



豆腐花配以中式紅糖一齊食,夠哂傳統。






Notes
- 請參考《自製豆漿煮法》要點。

- 煮豆漿時最好用一個較深嘅煲,因為煮熱後會產生大量泡沫,而且仲要記得邊煮邊
  攪拌,因為好易黐底。


- 整豆腐花時,當熱豆漿撞入粉漿內,攪拌後就不可再移動容器,否則不能凝固。 

6 則留言:

  1. 你使唔使一晚整3篇出黎呀...好多存貨了呀...
    豆漿我以前都成日整..仲整過黑豆添..2樣都好飲...豆花我就冇整...平時都唔鐘意食...
    [版主回覆06/28/2011 02:45:00]        唔係存貨 嚟 o架,全部都係今日新鮮整,之後即刻寫 blog  o架!         我都有整過黑豆漿,不過就再加黑芝麻一齊打成豆漿,我之前都有出 blog 呀!         鍾意飲豆漿,但又唔鍾意食豆腐花!?

    回覆刪除
  2. 整過–次怕怕呀...有石膏粉嘛...唔敢再整喇!
    [版主回覆06/28/2011 17:01:00]        有咩問題?妳對石膏粉敏感?

    回覆刪除
  3. 石膏粉對人体有害嘛! Don't ask me why?  你整都知...一落石膏粉就凝固晒, 可想然之食咗落肚會點呢!
    [版主回覆07/02/2011 00:46:00]        吓,豆腐都係一樣要落石膏粉整喎,妳都一樣唔食豆腐 o架!         間唔中一次都無妨 嘅,又唔係成日食,食得多就怕容易生腎石!仲要千祈唔好同菠菜一齊食呀!

    回覆刪除
  4. Pandora 香傭講法文2011年7月26日 下午9:43

    想請教吓, 點解唔先隔渣才煑? many thanks
    [版主回覆07/27/2011 00:21:00]        我係隔渣後先煮 o架!妳係咪睇錯步驟呀!?

    回覆刪除
  5. Pandora 香傭講法文2011年7月27日 下午3:26

    你好, thanks for your reply, I knew you 隔渣後先煮 but I hope to understand why not 先煑才隔渣, do u know? many thanks again
    [版主回覆07/27/2011 16:44:00]        噢,之前妳個 message 唔係話 " 點解唔先隔渣才煑? " 咩?大多數人都係先隔渣,之後煮豆漿。         人 哋點解咁早我唔清楚啦,可能係因為傳統教落 啩,但我自己就一定唔會咁做,因為我個攪拌機本身已經配備一個豆渣隔篩,所以一定係 先隔渣,後煮豆漿。如果煮好之後先隔渣的話, 啲豆漿煮到滾熱,放入布袋後點可以即刻用手去搾呢?但如果等到攤凍先搾,我怕 啲豆渣會 "索" 番部份豆漿,咁用人手去搾始終都唔夠徹底 "搾乾搾淨" 囉!         呢個只係個人觀點。

    回覆刪除
  6. Pandora 香傭講法文2011年7月27日 下午4:48

    ah, I wrongly asked the first time. sorry , thanks a lot for your reply (I was thinking 先煑才隔渣, 會多黄豆味d....) thanks again
    [版主回覆07/27/2011 16:56:00]        唔駛客氣!         點解掉轉做會較多黃豆味呢?我反而怕咁樣會煮耐 啲先熟透。

    回覆刪除