2011年6月27日星期一

韓式泡菜年糕

        之前醃好嘅泡菜,最啱就係用嚟煮韓國年糕,風味夠哂地道!



材料:
韓國年糕
泡菜
炸魚蛋
木耳絲
清雞湯
蒜茸
蔥段

調味料:

生抽
韓國辣椒醬


- 泡菜切件;魚蛋沖洗乾淨後切開邊。


- 木耳絲用水浸發、洗淨,放入白醋水內汆水,過冷河後瀝乾水份,備用。


- 年糕放入滾水內煮約 4 - 5 分鐘,之後過冷河,瀝乾水份。


- 慢火熱鑊,將調味料及蒜茸放入鑊內拌勻,加入泡菜、木耳絲及魚蛋兜炒。


- 加入年糕,拌勻後加適量清雞湯及水,用中慢火繼續煮。


- 當年糕煮至軟身及汁開始變得濃稠時,就可以加入蔥段,兜勻後就可以熄火上碟



非常好味,年糕又辣又煙韌,好好食呀!


 



雖然配料唔多,但有好味嘅自製泡菜做配料,已經非常滋味。


 


Notes
- 煮年糕時記得邊煮邊兜炒,以防黐底。


- 若年糕未煮夠軟身但水份唔夠的話,需酌量加水。


- 由於泡菜同清雞湯已經有鹹味,所以唔駛落鹽煮,若試味後覺得太鹹的話,就酌量
  加糖調味。



        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


6 則留言:

  1. 掂掂掂 ...之但係咩事放幾粒夷蛋呀....家下興咩...
    [版主回覆06/28/2011 02:48:00]        係呢個韓國人用魚蛋整 o架: http://www.youtube.com/watch?v=1jihGHBTays&feature=related          其他韓國人就用傳統韓國炸魚片整。

    回覆刪除
  2. 作 C .....又引我!
    [版主回覆06/28/2011 16:57:00]        係喎,都唔記得妳鍾意食辣 嘢 o添!

    回覆刪除
  3. 我近排都鍾意咗食泡菜呀! 不過會買唔太辣的, 因我唔食得辣.
    [版主回覆06/28/2011 16:56:00]        咁妳咪試 吓 自己醃泡菜啦,可以控制辣椒粉用量,我睇本書都有好多食譜係唔辣 o架!

    回覆刪除
  4. 大師...點解木耳要用白醋浸嘅?
    [版主回覆06/28/2011 16:54:00]        嗱 嗱 嗱,唔好叫我大師呀,我受唔起 o架!         唔係用白醋浸,只係煲一煲水,加少少白醋,將菇菌放入汆水,可以去除 " 噏 " 味 o 架!

    回覆刪除
  5. 咁叫你哥哥仔啦!   哥哥仔...多謝你又塞錢入我袋啊! 我蛋糕都無時間整, 仲話整泡菜喎~~  
    [版主回覆06/29/2011 02:25:00]        咁就差唔多喇!         咁妳下次整菇菌類食材記得先用白醋水汆水喇!         整泡菜未必耐過整蛋糕 o架!

    回覆刪除
  6. 試咗,超易整,好好味添。不過我冇落魚蛋,但味道都非常好呢~ 多謝分享呀~
    [版主回覆07/03/2011 01:19:00]        係呀,好容易整咋,好開心妳都覺得好味!無落魚蛋都唔緊要啦,都係少一份鮮味 啫!         我都好多謝妳咁欣賞呢!

    回覆刪除