2011年6月26日星期日

冷藏儲存香蕉 II

        上次冷藏儲存香蕉 I》都同大家分享過將香蕉急凍保存嘅方法,但係發覺原來香蕉擺得耐始終都會變深啡色,而且之後解凍仲會勁出水,所以上次個方法都係唔夠完美。後來我試吓連皮一齊急凍,睇吓會唔會好啲,可以擺更長時間都唔變色,結果 ……



將香蕉拎出嚟室溫解凍,表面即刻結霜。


 



溶雪後睇到,成隻蕉都係一樣變到深啡色。


 



但剝開蕉皮後,裡面嘅香蕉肉仍然係非常雪白 o架,成功!!


 


        下次你哋想將香蕉急凍的話,記得連皮一齊雪喇!到用之前預早 30 分鐘拎出嚟室溫解凍,等到蕉皮稍為軟身就可以剝皮,千祈唔好等到佢完全解哂凍先剝皮呀,因為其實香蕉經冷藏後已經變成一嚿 "冰",到完全解凍後就會幾乎化為水,完全用唔到 o架啦!所以一定要趁佢仲係少少硬身就即刻 "夾硬" 剝皮,雖然係會難剝啲,但係個質地就可以 keep 到好似新鮮香蕉咁 o架喇!


3 則留言:

  1. 無嗱嗱做乜鬼急凍唧?即買即食或整蛋糕咪好囉!
    [版主回覆06/28/2011 02:55:00]        一次過買一梳蕉返 嚟,一齊熟 、一齊變黑,咁咪食唔切囉!放上冰格就最好不過喇!

    回覆刪除
  2. 好方法!! 我多數去晒皮放入密實袋, 之後入雪箱!!!
    [版主回覆06/28/2011 02:56:00]        咁可以放到幾耐都唔變色呢?

    回覆刪除
  3. 係呀...家下好難買蕉咩..
    [版主回覆06/28/2011 02:59:00]        我多數等買超市平價蕉 o架!一來平好多,正價 $3.X 一磅,平價蕉唯起都只係 $1.9 - $2.2 一磅。二來就係可以唔駛等太耐就已經出梅花點,慳好多時間,簡直係平靚正啦!

    回覆刪除