2011年6月27日星期一

朱古力磚 (咖啡味) Pavé au chocolat (Coffee Flavor)

        我又整朱古力磚喇!今日試做咗咖啡味,煮緊果陣時已經香到暈喇!


        不過整完呢次之後,都會有一排唔再整喇,最快都要等到秋涼先會再整,因為天氣實在太熱,朱古力雪櫃拎出嚟無幾耐已經係咁溶,軟身到呢,簡直可以整成咩形狀都得!好彩我醒目,見到啲朱古力好似唔係好對路,嗱聲即刻影低呢幅相先,如果唔係,呢篇 blog 就會成為第一篇無成品相片blog 喇!



材料:
朱古力              135 克
淡忌廉              100 毫升
麥芽糖              10 克
即溶咖啡粉      1 湯匙
可可粉              適量


以上材料份量可做 12 厘米 X 15 厘米朱古力一底。


- 將淡忌廉、咖啡粉同麥芽糖倒入煲內加熱。


- 當咖啡粉同麥芽糖完全溶解並與淡忌廉拌勻後,倒入朱古力內。


- 攪拌至朱古力完全溶化及與忌廉混合好。


- 將朱古力漿倒入已墊入爐紙嘅長形模內,輕輕掃平表面。


- 放入雪櫃雪至凝固後,喺表面灑上可可粉,之後反轉再灑可可粉。


- 將朱古力切成粒狀,之後逐粒放入裝有可可粉嘅碗內,將其餘表面均勻沾上可可
  粉即成。



Notes

- 製作重點及注意事項,請參考《朱古力磚》。


        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


3 則留言:

  1. 熱屎辣辣又會整古力既..黐左邊條筋呀..
    呢次冇用油了喎...掂啦...入左幾多粒呀...我要1打吓
    [版主回覆06/28/2011 02:53:00]        哎,我都估唔到天氣熱就整唔到呢隻古力 o架嘛!!  因為我好想食呢款古力,所以咪整囉!         上次妳話唔駛落油都得嘛,咁我咪唔落囉!其實之前 嗰幾次都已經無落 o架喇。         豪打半俾妳,夠未?

    回覆刪除
  2. 之古力我唔 like 呀!有冇真他 choice 呀?
    [版主回覆06/28/2011 16:51:00]        唔整朱古力,整咖啡布甸啦!

    回覆刪除
  3. 一件件四四方方咁好正啊! 點解可以整到一舊舊咁平均嘅!
    [F回覆01/01/1970 08:00:00]F

    回覆刪除