2012年11月16日星期五

自家製沙嗲醬

        之前買袋乾蔥頭返嚟整印尼咖喱雜菜,前日用嚟煮完辣椒油之後都仲有剩,反正石栗都仲有幾粒未用,今晚就用埋佢嚟煮沙嗲醬啦!


 
材料:
花生         80
指天椒      3
乾蔥頭      3
蒜頭         3
石栗         3
椰糖         10
芫荽粉      1 茶匙
沙薑粉      1 茶匙
老抽          2 湯匙
             1/2茶匙
椰漿         150 毫升
 
- 花生放入焗爐內,用 140 焗約 20 分鐘至香味出,之後去衣。

- 指天椒洗淨後去蒂、切粒;乾蔥頭、蒜頭去衣,略沖洗後,連同石栗一齊用刀拍碎。

- 將以上 4 樣材料同椰糖放入石盅內樁爛,再加入芫荽粉同沙薑粉混合。

- 燒熱油,將混合好嘅材料放入爆香,之後加入部份椰漿、老抽同鹽,煮滾。

- 當汁料略為煮乾後,將剩餘嘅椰漿逐少加入繼續煮。

- 將汁料煮至濃稠即可熄火。

-
攤凍後入樽放雪櫃保存。




唔係賣花讚花香呀,真係超惹味!







煎好雞扒,加上沙嗲醬,可以開飯喇!




 

Notes
-
椰糖可用片糖代替;石栗可用原粒杏仁代替。

-
沙嗲醬煮好後可先試味,再根據自己口味適量加鹽、糖調味。

- 如果無石盅的話,可將材料放入攪拌機內打碎。




3 則留言:

  1. 緊張大師-小女人2012年11月17日 上午8:37

    你真係好有心機,屋企要買咁多材料去整咁多醬,我知自家整一定好過買但係.....可能我少食這些醬所以我可以省回工夫
    [版主回覆12/07/2012 02:45:29]明白!
    [緊張大師-小女人回覆12/06/2012 12:30:19]咦,係呀,我可能有以前唔開心的事影響,所以感覺無必要問的人就唔去問
    [版主回覆12/05/2012 22:08:45]做生意!?
    我之前好多時都有問佢嘢,佢都有回覆呀!
    [緊張大師-小女人回覆12/05/2012 10:00:51]唔,我同佢無乜交往同時我感到她係做生意應不會比我,所以我無打算,好私人的直覺
    [版主回覆12/05/2012 01:19:03]妳可以私下問佢可唔可以分享食譜嘛!我見佢整嘢都唔錯喎!
    [緊張大師-小女人回覆12/04/2012 11:51:53]昨晚整了都唔係兒時的口感,我入了這個blog 睇但佢無食譜我要再搵下先,一定要搵定整比爸爸同媽媽吃.
    [版主回覆12/03/2012 19:02:26]好,等妳個 report!
    blog 友 Honney 都有整銀針粉呀:
    http://blog.yahoo.com/honneykitchen/articles/799194
    [版主回覆12/03/2012 18:57:42]好,等妳個 report!
    [緊張大師-小女人回覆12/03/2012 17:42:08]我跟那食譜整,第一次唔成功係水太多,第二次我慢慢加到差不多,我估得咋,但吃起來都不像樣,今日我再整今晚吃後同你講.我要再搵一個好少少既食譜
    [版主回覆12/02/2012 19:30:04]哈,俾我估中係用澄麵整喎!! 反正我整冰皮月餅時用剩一大包粉,終於有機會 "大手大手" 咁清咗佢喇!
    好多謝妳呀,我又多樣嘢可以玩喇!
    到我真係整時會逐少加水慢慢調節!
    [緊張大師-小女人回覆12/02/2012 11:15:04]好容易又簡單但我照食譜佢既水有問題,我做了二次都唔太得我決定今天用自己既水份再整一次試下,你睇以下我跟佢做的,但水份太多架
    http://blog.yahoo.com/happy_Mrs.T/articles/886049
    我今日會跟粉一樣但水會慢慢加到合會停試下
    [版主回覆11/30/2012 17:42:18]嗯,妳識整銀針粉呀,易唔易整呀?係咪用粘米粉式澄麵整㗎?
    [緊張大師-小女人回覆11/30/2012 09:54:44]對對對.......現在我連銀針粉都自家整.一次唔得就二次三次,一定有次得架,自己家平之外係老公話齋食乜落肚都知道呀
    [版主回覆11/28/2012 19:37:53]所以咪自己整啲經常會用嘅醬囉!
    [緊張大師-小女人回覆11/20/2012 14:06:16]同意,外面買的醬,看清楚會嚇死你,實是可以唔食就最好唔食,所以我盡可能唔買咁多乜醬物醬就係咁解.
    [版主回覆11/17/2012 20:10:02]我覺得醬好重要囉,因為好似我呢啲又要返工又懶嘅人,出門口前要快手整定嘢的話,隨手有個醬就可以醃嘢,或者好似呢個煎急凍雞扒咁,一定唔會有味,但加個醬就即刻唔同哂,方便、快手又好味。

    回覆刪除
  2. 唔使落油咩.
    [版主回覆11/19/2012 02:48:10]要!第四個步驟咪落油爆香材料囉!

    回覆刪除
  3. 好似幾得咁噃!
    [版主回覆11/22/2012 01:43:17]呢個醬係我喺「煤氣」度跟 Rachel 學㗎!

    回覆刪除