2012年11月9日星期五

法式玉米麵包 Pain Au Maïs

今日整一個比較簡單嘅麵包,用直接法製作,特色在於加入玉米粉及芝麻。





材料:

高筋麵粉  
230

玉米粉    
100

即用酵母   3.5

    7


    200 毫升


橄欖油    
10

蛋液   適量

芝麻   適量



-
將麵粉、玉米粉、酵母同鹽倒入食處理器內混合,逐少加水搓至起筋。




-
之後加油,開機繼續搓成麵糰。




-
將麵糰拎出,放上已灑粉嘅枱面,繼續搓揉及摔打成光滑麵糰。




-
將麵糰滾圓,放入已灑粉嘅兜內,用保鮮紙封好,發酵 45 分鐘。




-
麵糰排氣後平均分割成 2 份,分別滾圓,靜置鬆弛 15 分鐘。




-
壓扁麵糰,左右兩邊分別向內摺入 1/3,之後再對摺,捏緊收口。




-
輕輕將麵糰搓幼、搓長,放上已墊入爐防黏蓆嘅烤盤上,發酵 75 分鐘至兩倍大。



- 喺麵糰表面掃上蛋液,然後再灑上芝麻,用已蘸少量蛋液嘅較剪喺麵糰表面剪出花紋。



- 放入已預熱至
220
嘅焗爐內,焗約 30 分鐘即成。



- 出爐後立即移至架上攤凍。





以上材料份量可做約
9 吋長麵包 2 個。

食譜出自法國藍帶《法國麵包基礎篇》。




呢個剪紋方法都唔錯,賣相好得!






玉米粉係無味道
嘅,整個麵包主要係靠鹽嚟帶出味道,而芝麻
就焗到非常香口,
鹹香味係呢個包嘅特色。

 





Notes

-
原食譜係用 T55 法國麵粉、20 牛油及 8




-
喺最後發酵時,食譜係教用蛋液搽喺麵糰表面,之後再蓋上布巾發酵,盡量避免布巾接觸到
  麵糰。

5 則留言:

  1. 緊張大師-小女人2012年11月10日 上午7:23

    呢人教唔好將鹽同酵母放埋一齊,但搞時一定會混合到喎,我放時分開了但點可能唔搞埋一齊,又話二樣碰上就酵母不會發酵我有點混淆,所以我只會用少少鹽,你用到七克我未試過.
    所謂直接法就只是全部放在一齊而已,對嗎?謝謝
    [緊張大師-小女人回覆11/13/2012 19:09:04]明白晒,謝謝.
    [版主回覆11/11/2012 16:03:54]係因為怕鹽會令酵母脫水而死,所以唔可以放埋一齊,但開始搓麵時就會落水,咁鹽都濕水溶解,咁咪唔怕囉!
    直接法係指整麵包時全個過程都只係用同一個麵糰,並無加入其他中種、老麵、湯種及液種。

    回覆刪除
  2. 芝麻包我鍾意食
    [版主回覆11/11/2012 15:59:52]妳經常整嗎?

    回覆刪除
  3. 似片葉.
    [版主回覆11/11/2012 16:00:09]咁好想像力呀,豆姐!

    回覆刪除
  4. Pandora 香傭講法文2012年11月12日 上午5:04

    pro 喎
    [版主回覆11/15/2012 03:40:17]點會呀,都整得唔靚仔!

    回覆刪除
  5. 呢個有芝麻...超like 呀!
    [版主回覆11/15/2012 03:39:58]咁妳又試試呢個啦!

    回覆刪除