2013年9月4日星期三

點算好呀!!

總算叫做稍為熟習新 blog function 及用法,諗住返番過睇番自己之前訂閱 blog 友,然後逐一到訪,睇吓佢哋搬去邊,點知一 click 入設定,Yahoo 已經將我個 list 完全 delete 哂,真係離哂大譜,係咪真係無資源到要即刻 cut 呀!!


你知啦,我有嚴重老人癡呆㗎嘛,我都唔知搵唔搵得番齊哂你哋呀  小弟喺度呼籲大家,如果睇到我呢篇 blog 的話就自動獻身啦,唔該!!

呢度係我個新家網址喇:

http://kestrelkwan.blogspot.hk/



入到去之後,
click 左手邊「加入這個網站」就可以訂閱我個 blog 㗎喇,到時大家又可以再做番街坊喇!


2 則留言:

  1. 緊張大師-小女人2013年9月4日 上午7:44

    大家咁話啦,亂過亂世佳人,但我見到個個blog友都搬定定可以開飯啦,我仲乜都未搞到
    [緊張大師-小女人回覆09/08/2013 12:04:28]哦,明白啦,等我入去試下啦,睇下我有無追到你
    [版主回覆09/07/2013 03:24:54]妳喺我個 blog 度click 「加入這個網站」去追蹤我嗎?個「追蹤者」 list 唔見有妳喎!

    妳朋友講的其實全是 Yahoo 編輯提出的總結,但第三項她誤解了!這不是搬家,而係搬定新家後,將新網址給 Yahoo,到 Yahoo 正式摺埋時,若有人 click 舊網址就會自動幫妳轉到新網站頁面,情況好似電話飛線!
    [緊張大師-小女人回覆09/06/2013 16:26:16]係喎,你有無見到我追蹤你呀,我已跟你的去做啦唔知做成點
    [緊張大師-小女人回覆09/06/2013 16:24:05]我朋友寫了這篇你睇睇,其實我有睇到你那篇,但有些我都是不太明白的,同時有些我是找不到的

    http://blog.yahoo.com/_PAHUGNEC7WK4NTIJQEIQGOBATM/articles/1262043/index
    [版主回覆09/05/2013 14:20:29]我咪將個方法留咗言喺妳新 blog 囉!妳無睇呀?唔怪得之妳唔覆我啦!
    不過唔緊要,我已經出咗篇新 blog 教大家點做,妳去睇睇啦!呢個 function 對我呢個老人癡呆患者好重要呀,無咗佢,我就會同你哋失去聯絡喇!
    [緊張大師-小女人回覆09/05/2013 08:50:49]哥哥,我都未摸到,見到又摸到那當然安裝啦,我氣到出煙都搞佢唔掂,我把幾火想刪了唔寫啦
    [版主回覆09/04/2013 12:29:00]係啦,我都 post 咗幾篇文喇!係呢,妳新家嗰邊裝咗個訂閱 function 未呀?我好想訂閱妳個 blog,唔使次次走去搵妳條 link 咁煩!
    做乜妳唔訂閱我呀?

    回覆刪除
  2. 試吓進入Son Cheung 正 義... 兄的網頁
    http://blog.yahoo.com/_CX6MA6XTZJJHLZOAV3ACR426NM/articles/page/1
    Son Cheung 正 義... 兄儲有近千個網友的直接聯系留言,大部份網友都在那裡找到,趁yoo 大哥未發現將他和諧前可以在那裡找回些老朋友... :) Bean

    回覆刪除