2013年9月30日星期一

拍黃瓜木耳涼拌粉皮

        其實想整呢個冷盤好耐㗎喇,不過有時又要趁某啲食材未到期之前要先整咗佢,有時就因為餸菜配搭關係就唔到。好喇,時機到喇,買好哂料整,天氣就即刻變得咁清涼,真係俾佢激死!   

        整涼拌青瓜都唔係第一次,但係用木耳整涼菜都真係首次咋!估唔到木耳原來都好容易索味,加埋爽脆口感,超好食喎!
 

材料:
青瓜
木耳
粉皮
炒香芝麻
 
調味料:

蒜茸
薑茸
魚露
鎮江醋
辣豆瓣醬
花椒粉
麻油


- 木耳浸發後洗乾淨,剪去硬蒂,放入滾水內,加少少白醋煮熟,盛起後用食用水過冷河。
 
- 青瓜洗淨後切去頭尾,略刨皮,之後放入食物保鮮袋內,用刀拍散。
 
- 將瓜瓤切去後切細件,放入筲箕內,均勻灑上鹽,用手拌勻後醃 30 分鐘。
 
- 青瓜醃好之後用食用水沖洗,將多餘鹽份洗去,然後榨乾水份。
 
-
粉皮放滾水內煮至腍身,盛起後用食用水過冷河,備用。
 
- 將所有調味料拌勻,酌量加水調至適合濃度,加入木耳及青瓜拌勻,醃兩個鐘或以上
  至入味。
 
- 碟內放入粉皮,將醃好青瓜同木耳放上,淋上醃料,灑上芝麻即成。
 
 

俾著以前,我只會將青瓜切件算數,因為拍完之後肯定
青瓜飛到周圍都係,有排抹廚房!但學識
咗將
青瓜
放入袋內先拍,咁就唔使怕啦!


 

 
 



記得要用鹽醃青瓜呀!青瓜夠唔夠爽脆
就係靠哂呢個步驟
㗎喇!





 
非常好味,青瓜同木耳都好爽脆、又入味,粉皮就
更加唔使講啦,索哂味,超正呀!
 
 

 

10 則留言:

  1. 呢個我好鍾意食,整過一次青瓜,但個汁好難食,唔知邊度出錯,睇完你個Blog,有機會再試過!

    回覆刪除
    回覆
    1. 點會呢?妳唔係邊調味邊試味嗎?

      不過我發現,如果鎮江醋同生抽份量配合得唔好,有少少苦澀味!所以我今次用魚露整。

      刪除
  2. 今日想整擔擔麵一陣去買靑瓜仔希望買到靚嘅!我發咗邀請係FB俾你-Bur King用唔到全名又用唔到BK!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我見到妳碗靚靚擔擔麵喇,好吸引!

      點解用唔到呢?咁橋兩個都俾人用咗!?

      刪除
  3. 我好鍾意食粉皮, 英國賣得很貴, 出街食更加貴。

    回覆刪除
  4. 你個汁好正咁喎!哩啲冷盤好吸引,我上次簡單用少少魚露、糖、醋、水都已經唔錯呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,味道非常好!其實都係跟自己口味去調配,所以一定啱胃口。

      刪除