2014年6月29日星期日

紅米 1s

        一直以為身邊得我一個仲未轉用智能手機,但原來都仲有好幾人都同我一樣,有啲甚至仲係用緊 keyboard 機,相比起上嚟,我用 touch screen 都已經唔太 out,哈哈!
 
        依家用緊部手機都開始出問題,無端端會自動轉做離線模式,又或者由路線 1 轉為路線 2,我都唔知發生咩事,淨係知道打唔出又打唔入;有陣時又會無啦啦自動關機;試過有次仲差啲俾部手機累死!如果我要比平時早好多起身的話,除咗校床頭鬧鐘之外,我仲會校埋手機個鬧鐘,保險啲嘛。俾床頭鬧鐘嘈醒之後,當然唔願起身啦,同自己講,瞓到手機鬧鐘都響埋先起身啦,點知一路瞓一路等,等等吓發覺唔多對路,無理由隔咁耐都仲未響,於是起身一睇,原來個手機係有自動開啟到,但入到個 logo 畫面就 hang 咗機,定哂格,好彩我無真係完全瞓著咋,如果唔係就出事喇!到最近發覺兩嚿電池都開始老化,都唔知買唔買新電池好,最怕呢頭買咗新電池,嗰頭就即刻壞機,咁就真係多得佢唔少!
 
        阿馳同 Lily 都知我對手機要求唔高,只要有最基本功能就得,所以佢兩個都建議我買「小米」部紅米手機,因為夠平嘛!於是我都上過官方網站睇資料,發覺唔係隨時隨地上網就買到,原來係要𥄫住佢公佈幾時開賣先可以同其他人一齊搶貨,亦睇到好多網友都話試過幾次都買唔到,見咁 24 Jun 首次在港公開賣紅米 1s,於是就登記預約。自己一向都咁黑仔,諗住都唔會買到,純粹只係想實習一吓個購買流程,畢竟我都完全無網上購物嘅經驗,點知又會咁鬼好彩,一擊即中,當堂打個突。其實我都猶疑緊繼唔繼續落去買部機,因為依家真係好積極咁喺度量地同拍烏蠅,會失預算,但啲人又講到咁艱難先買得到,難得我咁好彩又無理由放棄㗎,算啦,買定部機喺度做後備都好,費事依家用緊部機突然間 “certified” 時都無機用。 
 
        有時嘢都真係整定㗎,原來手機開賣當日,兩期 iBond 同「中移動」都分別派息,夾埋都有幾千蚊,部新手機咁平,額外買多兩部都唔使入肉哦,呵呵! ^^ 
 
 
小米」官方網站介紹,個螢光幕係同「Sharp」同廠出品。
而相機就係「Samsung」,有 800 萬像素。

 
 
 
 
 
 
$999 包括手機、電池、充電器及一條 cable,「小米」指定物流公司
係「順豐」,高過 $150 就免費送到上門,可惜我接唔到
電話,攪到要去分店取貨,好彩「順豐」最近新屋
個商場度開咗新舖,行過去拎都好方便。最正
係個紙盒,硬到好似木板咁,就算物流
人員唔同你錫住件貨都唔使驚!

 
 
 
 
 
我最怕就係轉手機,不單只要將舊機資料轉移,又要重新適應
過個操作系統,超煩,我對住部機都唔知點好,整整吓仲
悶到瞓著咗㖭!!淨係最基本個時間都未知點調校,
你睇吓顯示出嚟嘅日期仲係我嘅上一世就知啦!
 
 
 
 
 
 
Facebook 專頁度見到官方公佈,話兩分半鐘內沽清哂
10,000 部手機,真係超癲!!佢哋呢個銷售手法
真係成功,而且又唔使舖租、又唔使俾錢
告,難怪早前《財經透視》都採訪佢哋!
 
 
 
 
 
  
需要充足安全感嘅我,一直都唔敢喺網上買嘢,但呢次
無得揀,硬著頭皮都要,好彩都算服務周到,
只要 login 入個登記戶口,可以追蹤
住個交易過程,咁都叫做安心啲。
 
 
 
 

10 則留言:

  1. 回覆
    1. Really?芹菜妳都用緊嗎?

      刪除
    2. 唔係 ! 我朋友用緊, 話又平又靚 。

      刪除
    3. 價錢就真係好吸引,最重要係都有番咁上下質素嘛!

      刪除
  2. 用了 smart phone, 以後換電話都唔使 ''資料轉移'',在電腦可以做哂。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 係?我其實初初都唔敢買大陸機,不過見好多人都用,細佬女友又俾我 "見識" 過佢部機,我先至考慮咋!喺 Facebook post 完張相之後,原來都有幾個朋友同 blog 友話用緊,幾好用。

      刪除