2014年6月2日星期一

多謝老表的心意

        一直以嚟,每逢齋期、佛誕、觀音誕,以及初一、十五都會同媽咪一齊食齋,所以中國傳統四大節日之中,已經有兩個節日會食齋,但估唔到七年前開始連端午節都變成食齋日,因為七年前嘅今日,應該係我成世人之中最黑暗、最低潮的一日!雖然我嘅人生都仲未走完,但係應該都再無乜嘢可以對我做成咁大打擊、咁大嘅折磨!!以前一直都好介意事業不順,收入減少之類嘅問題,但近排開始出現入不敷支嘅情況,理應會有個天冧落嚟嘅感覺,但居然出奇地無乜太大感覺,氣定神閒咁慢慢搵工、諗辦法,所以經歷過七年前嘅今日,我估都再無乜嘢可以推到我落低谷深淵,反正呢七年嚟都係靠自己一個人撐落去、捱過去!
 
        禮拜六嗰日突然收到 Lily 嘅電話,打嚟問我關於整麵包同 biscotti 嘅嘢,心諗,呢隻懶鬼卒之都肯的起心肝去做阿茂喇!到禮拜日佢入嚟上堂學琴時,原來佢帶埋啲傑作入嚟,話要孝敬姑姑喎!佢自己都話,其實佢都唔多願整㗎,如果唔係因為知道跟住第二日係端午節的話,都唔會咁有心去整包餅,仲話完完全全係為咗姑姑而 出山㗎!
 

老表,姑姑收到哂妳份心意喇!我自己就沖咗杯 Earl Grey 俾媽咪。

4 則留言:

  1. 人生不用灰,do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own.

    回覆刪除