2014年6月12日星期四

甜酸麵筋

         今日係十五食齋,所以噚晚咗呢個甜酸麵筋做餸。
 

材料:
炸麵筋
青椒
番茄
罐頭菠蘿

調味料:
茄膏
茄汁
白醋
冰糖

菠蘿
糖水
鮮醬油

- 麵筋汆水,去除多餘油份,瀝乾水後剪開一半。

- 青椒洗淨後去蒂、去瓤,然後切件;番茄同樣洗淨後去蒂、切件。

- 菠蘿瀝乾後切件,糖水留用。

- 燒熱油,落青椒爆炒,盛起。

- 鑊內加適量水及菠蘿糖水、茄膏、茄汁、白醋同冰糖,煮滾。

- 放入麵筋煮至入味及水份略為收乾。

- 青椒回鑊煮至稍為軟身,之後將番茄同菠蘿落鑊,加少許鹽、糖及鮮醬油調味。

- 兜炒均勻後即可上碟。
 
 
查實呢味餸咪就係齋鹵味裡面個酸齋囉,不過
加埋其他配料一齊煮,感覺豐富好多!
 
 
 
 
 
 
特別煮多一份俾學生 Ryan 個婆婆,因為佢依家病得好嚴重,醫生講明
無得醫,身體機能只剩三成,所以不但心情唔好,連胃口都無,
Ryan 媽咪話婆婆乜都唔想做,講晦氣說話,話喺度等死!
不過就好鍾意食酸甜食物,生炒排骨經常食,
所以我煮開呢個餸就預埋婆婆一份,
幫佢打打氣啦!
 
 
 
Notes
-
麵筋勿汆水太耐,只需將表面油份去除即可,否則容易煮得過腍。
 
- 煮麵筋時必須間中翻動兜炒,以免黐底。
 
- 加冰糖煮麵筋,可以令到顏色較有光澤。


14 則留言:

  1. 回覆
    1. 以前成日見面嘛,而且學生一家都對我好好呢!

      刪除
  2. 酸齋好味呀,街賣 D 太油,自己整健康好多!
    你好有心呀,希望你學生㗎婆婆可以積極面對!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,唔知點解,街外食肆通常煮嚫齋都好鬼油!

      希望啦,不過知道事實之後又真係唔係個個都可以樂觀積極去面對。

      刪除
  3. 酸酸甜甜好好味架
    你連學生的婆婆都照顧,關心。你真係細心,有愛心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我成日都會整呢個酸齋或咖喱齋。

      我自己都係將心比心,自己都經歷過喪母之痛!

      刪除
  4. 哩排你好勤力出POST喎~你對學生婆婆真有心,抵讚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係懶至真,之前唔願寫,迫埋一次過先出!

      畢竟都成日見面,都好擔心佢病情呢!

      刪除
  5. 回覆
    1. 希望啦,起碼俾佢知道外人都會關心佢,希望佢珍惜餘下跟家人相處日子!

      刪除
  6. 身邊也有幾位老人家入了院,但也沒法子,你好有愛心呀,
    朋友你會整奶黃月餅嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 整過喇,之前都有出 post:
      http://kestrelkwan.blogspot.hk/2012/09/blog-post_482.html

      妳之前都有留言問我呀!

      刪除
  7. Kestrel:您真係我認識中的一位有愛心又細心的男士,給您十個Like。
    酸齋我跟五味軒嘅食譜整過,好好味,下次試吓您呢個先,謝謝您的分享。

    回覆刪除
  8. 多謝妳讚賞呀,小月!由細到大成日都俾人話我細心,但其實我都唔知自己有咩咁細心,都係一般人的處事及媽咪教的做人處世吧!

    唔好客氣,如果妳整好的話,記得同大家分享喎!

    回覆刪除