2014年6月26日星期四

黑糖橄欖油香蕉蛋糕 Dark Brown Sugar Olive oil Banana Bread

        之前用液體油脂代替固體油脂整糕餅》內同大家分享咗少少資料,咁咗理論之後,當然最重要係實習啦!咁啱手頭上有香蕉,就搵香蕉蛋糕做實驗啦!今日晏晝趁個 focaccia 麵糰發酵緊時候,我就著手去做呢個實驗。  



材料:
低筋麵粉     150 克
全麥麵粉
        50 克
泡打粉         2 茶匙
梳打粉         1/4 茶匙
鹽                1/4 茶匙
雞蛋             2 隻
橄欖油         90 克

黑糖             40 克
白糖             30 克
香蕉             2 隻
檸檬皮茸      適量


麵粉、梳打粉、泡打粉同鹽過篩 2 次;雞蛋分開蛋黃同蛋白。

- 蛋黃加黑糖,用電動打蛋器打至淡啡色,之後慢慢倒入油攪拌混合。
 
- 香蕉去皮後用叉壓爛成香蕉茸,連同檸檬皮茸加入蛋油糖混合物內拌勻。

- 將粉類分 3 次加入拌勻成麵糊。

- 蛋白用電動打蛋器打至起泡,之後分 3 次加入白糖,打至 8 成企身。

- 先勺少量蛋白霜加入麵糊內混合,然後將剩餘蛋白霜分兩次輕手拌入。
 
- 麵糊倒入已鋪牛油紙焗模內,放入已預熱至 170°C 嘅焗爐內,約 40 分鐘至熟。
 
- 出爐後立即脫模放涼。



咗蛋白霜之後,成個麵糊即刻輕身哂,望落
啲似發酵好嘅麵糰,內裡充滿空氣。






成品質地當然無一般香蕉蛋糕咁厚重啦!食落口感比較
接近雪芳蛋糕,但又唔會好似雪芳蛋糕咁濕
咁軟身。實驗成功,距離棄用牛油或
其他奶類製品又行前一步喇!



12 則留言:

  1. 回覆
    1. 我都超鍾意,遇啱有熟香蕉就整。

      刪除
  2. 整蛋糕,cupcake, 我已經冇用牛油好耐囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我唔知如果唔用牛油霜整對個蛋糕 texture 會唔會有好大影響,所以唔敢亂試,費事失敗浪費食材!

      刪除
  3. 似雪芳蛋糕咁都幾好呀~~你真有心機!

    回覆刪除
    回覆
    1. 但其實我係鍾意原裝 pound cake 嗰類 texture 多啲呢!

      無辦法啦,學識烘焙咁多年,始終對奶類製品味道都仲係好抗拒!!

      刪除
  4. 好犀利呀,自己可以做到新食譜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小月妳唔好咁講啦,都只不過係左抄右抄啫!

      刪除
  5. 做蛋糕, 麵包....我自己食就用橄欖油, 送俾人就用牛油, 牛油香D, 好食D。 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,自己食我都盡量唔用牛油,所以買嚿牛油返嚟用好耐都用唔完!

      刪除
  6. 香蕉味既蛋糕幾時都咁討人歡喜,yummy!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,真係幾乎個個人都鍾意食。

      刪除