2014年6月26日星期四

新鮮迷迭香

       禮拜一喺大角嘴教完琴之後,要趕喺八點鐘之前到旺角政府合署交啲文件,落堂時都已經七點零鐘,所以都好趕,一直急急腳無停咁行,加上天氣又熱又濕,真係趕到身水身汗,所以交完文件之後就走咗過去「新世紀」度 過冷河
       入到商場就直接走去「一田」超市歎冷氣兼睇吓有無米麴賣,其實都預咗佢無得賣,因為旺角店面積都唔係好大。反而行到放蔬菜個雪櫃時,見到有新鮮香草賣,而且仲好新鮮,我立即睇中咗 rosemary,賣 $30 / 100g,比起「City Super」價錢唔算太貴。
 

呢度一大紮都只係賣 $9.6,記得之前喺「華記」都見到有得賣,
款款 $10 紮,都係咁上下大細咋!依家仲方便啦,唔使
過銅鑼灣時要喺中環中途落車走過去買!

 
 
 
 
 
買到新鮮 rosemary,當然即刻用嚟整 foccacia 啦!
比起用乾貨,新鮮香草味道真係出好多!





麵糰發酵好之後插入迷迭香時,我覺得好好玩,
好似喺塊田度插秧咁呀,呵呵!!^^






我拎咗兩枝細嘅斷枝去浸水,睇吓可唔可以浸到生根,
如果可以的話就試吓種唔種得成先!


 

10 則留言:

  1. AEON, 有鹽麴,唔記得有無米麴。 香港的香草咁貴,rosemary 可以自己種,好粗生架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去旺角店就無得賣囉!

      所以依家試吓浸水,希望出到根啦,不過放過入雪櫃都未必得!

      刪除
  2. 真係好似田度插秧呀。。嘻嘻

    回覆刪除
  3. 有地方自己種香草,方便好多呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,不過我種嚫都死,得 oregano 種到似異形怪獸!!

      刪除
  4. 雪過過的rosemary可能未必生,它可直接插入泥種,不用浸到生根

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁諗,都係試吓咋,反正都有咁多枝都未必用得哂!

      我啱啱都插咗入泥呀,兩面同時進行,睇睇得唔得!多謝 pig6pig 妳提點呀!^^

      刪除
  5. 都唔貴喎,不過呢,其實呢d新鮮香草你會點儲存呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我照樣放雪櫃咋!不過我發覺用水養住嗰幾枝 keep 得仲好過雪櫃嗰啲,所以都插埋落水喇,到依家都無走樣。

      刪除