2014年6月4日星期三

涼瓜兩食

        每年一踏入夏天,有幾種瓜我都必定會食,包括青瓜、老黃瓜、苦瓜同絲瓜,而當中嘅苦瓜,我由細個已經開始鍾意食,係咪好少見呢?
  
       記得好耐以前媽咪同老竇返鄉下時,姨媽一家同佢哋去酒樓食飯,媽咪話食過一道菜叫炒涼瓜皮,非常好食,好爽口,因為只係將苦瓜最外層凹凸表面切落嚟快炒,所以特別爽脆。呢件事我記到今時今日,之前其實都好想煮,但係諗吓都要買好幾個苦瓜先可以湊夠一碟餸,都幾煩,所以一直都無煮。 
 
 
近排喺街市度見到呢隻苦瓜 (可能係之前無留意到),同以往
見慣見熟嘅長形苦瓜及雷公鑿唔同,呢款比較似台灣
白苦瓜,問菜檔阿姐有咩特別,佢話呢隻苦瓜
比起雷公鑿爽好多,要嚟炒比較爽口好食。
呢度兩大隻苦瓜盛惠 $10 。




  
兩隻苦瓜皮切埋都只係得嗰一碟仔,夠鬼食咩!
所以噚日我就用嚟炒蛋,入口真係好爽脆。
 
 
 
 
 
淨落嘅苦瓜肉,今晚就用嚟整豉椒涼瓜燜雞翼。
 
 
 
 


11 則留言:

  1. 因為減肥,我一星期食四日青瓜, 我都鍾意食苦瓜,可惜老DAD唔食,我就費事煮。

    回覆刪除
    回覆
    1. 食青瓜可幫助瘦身嗎?

      間唔中煮一餐苦瓜獎勵吓自己囉!

      刪除
  2. 回覆
    1. 好多人都唔食呀,係我咁特別,細細個已經鍾意食!

      刪除
  3. 因為某種原因,屋企禁食涼瓜,所以冇機會品嚐

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳由細到大都未食過嗎?出術食飯都唔准食?

      刪除
  4. 炒苦瓜皮,真係要在酒家先可以做到,正如您話要幾多苦瓜先可以有一碟呢?不過,您今次咁整,運用得好好喎。
    記得以前家母話有一味餸叫"銀芽炒雀舌",係富有人家先可以食的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,自己整碟清炒涼瓜皮的話,到時要涼瓜十食至得喇,哇哈哈哈哈 ~ ~ ~ ~ ~

      咁雀舌係咩食材咁富貴呢?

      刪除
    2. 唔係乜名貴材料,如果現今簡直可以話係"厨餘",雀舌者即雞脷,以前普通人家劏隻雞都很少喇,您話要劏幾多隻雞才足夠炒成一碟餸呢,您話係咪要富有人家才可以食呢。

      刪除
    3. 咁就唔好話以前,就算依家嚟講都係富貴菜啦!

      刪除
  5. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除