2014年6月21日星期六

抹茶紅豆糯米糍

        糯米糍都唔係第一次整喇,不過之前嘅做法係好似整湯丸咁,包好哂餡先放滾水內煮熟。今次呢個就試吓先將粉漿蒸熟之後再包餡,以前成日都形住熟粉糰會好黏手,做起上嚟會好呢 hea,但原來都唔係想像中咁差哦!
 
 

材料:
紅豆餡      適量
糯米粉      115
粘米粉
      20
抹茶粉      1 茶匙

             40
             240 毫升

椰絲          適量
 
- 將紅豆餡分成數份,放入冰格雪硬。

- 所有粉類與糖拌勻,加入水後攪勻成粉漿。

- 長盤上舖上牛油紙,然後將粉漿倒入。

- 隔水蒸約 20 分鐘至全熟。

- 熟粉糰表面立即灑上薄薄一層椰絲。

- 攤凍後用刀平均分割成 16 份。

- 將雪硬紅豆餡放上粉糰上,包起粉糰後捏緊收口,輕輕搓圓成糯米
 
- 糯米糍表面滾上適量椰絲即成。
 
 
以前有買現成湯丸時特登留起咗個膠兜,估唔到依家
就有用喇!放入冰格時就唔怕會黐埋哂一堆。






第一次咁樣整法,因擔心整起上會好呢 hea
所以紅豆餡份量寧願少啲,但包好
發覺皮多餡少呢!






呢個食譜有樣特別好,就係即使將糯米糍放
入雪櫃雪凍都唔會變到好乾好硬。
 
 
 
 
 

Notes
-
蒸熟粉糰後表面灑上少量椰絲,可減低將粉糰拎出時互相黏連。
 
- 最好用膠刀切割粉糰,因為唔會黐刀。

- 包餡時記得先戴上膠手套以防黏手。

 

8 則留言:

  1. 我以前整都係蒸熟才包餡,但用一種粉,隔夜就唔好食,所以好耐冇整了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳有時間又試試呢個食譜,睇睇點!

      刪除
  2. 嘩 ! 好正哦 !
    我都好耐無整啦。。。哈哈。。。唉,我都好耐無焗嘢吃啦,之前好像螞蟻搬家咁辛苦逐d逐d買返來嘅材料都放到過晒期,唉,真係好浪費。。。。點樣可以私聊㗎??????

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁妳無諗住整的話就唔好買定咁多材料喇!

      私聊咩意思?

      刪除
  3. 紅豆糯米糍是我至愛,加埋抹茶,更加完美。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最鍾意抹茶紅豆呢對伉儷整嘅甜品呀!

      刪除
  4. HIHI~~~~~~Kestrel~~~~我係YAHOO BLOG 既菜菜啊,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    無意之中又搵得返你...........^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 喂,菜菜,真係好耐無見喇,近況如何?妳都搬咗過嚟呀?

      刪除