2009年9月19日星期六

字母香蕉小蛋糕 Alphabet Banana Mini Cake

        早前blog 友幸福蠍個 blog 度見到佢整咗啲好得意嘅字母小蛋糕,我一見到就好鍾意,好想整,但係無理由自己食都攪咁多 "花臣" o架!所以就不斷係度諗,究竟有無啲咩機會係可以整嚟送禮呢?點知就係一個月前 ( 真係無多無少,啱啱好一個月前 o架!),我個學生 Ryan 就榮升咗做哥哥呀,哈,呢個就係最好嘅送禮機會喇!

        坦白講,男仔之家,真係唔咪好知送咩俾 BB 好,佢又未識食嘢同玩玩具,買衫嗎?我又覺得好浪費,小朋友好快大,特別係 BB仔,轉個頭又話唔啱著喇,所以都好煩惱。其實原本諗住嗌 Winnie 出嚟陪我去買禮物嘅,不過突然間諗起幸福蠍個字母小蛋糕,覺得呢份禮物仲有意義,於是就扑鎚做呢個小蛋糕啦!


        到咗一個月後嘅今日,就係妹妹 Rylie 滿月之喜嘅大日子,咁我今日就專登向老人中心請咗一堂假,朝早留番喺屋企做呢款字母蛋糕,傍晚去教 Ryan 時就送俾佢妹妹。當然,Rylie佢梗係仲未識得食蛋糕啦,但係小小心意,都可以留俾佢做一個好好嘅紀念同回憶嘛,right?希望 Ryan 一家唔介意我呢份一啲都唔貴重嘅禮物啦!



估唔估到我寫呢幾個字母有咩意思呢?估唔到!?
吓下面 ……


 



咪係 "Healthy Baby" 囉!


 


        「健康」呢兩個字對 Rylie 嚟講係好重要 o架!因為 Rylie 先天性有小毛病,依家已經要經常返醫院做檢查,我都好戥佢辛苦呀,所以好希望佢做完手術之後可以完全無哂事啦!





之前Jusco $10 店度見到有個禮物盒好靚,於是就買咗返嚟先,
點知原來可以好 fit 咁裝哂呢 9 個蛋糕仔,真係整定要嚟做今次
禮物盒!


 



加張 Winnie the Pooh 賀卡,咁已經係一份簡單而又美觀嘅禮物。


 



衷心祝福 Rylie「身體健康,快樂成長!」



 



去到 Ryan 屋企,佢話要同個蛋糕影張相喎! 


 



同 Ryan 及 Rylie 影張合照先!你睇,Rylie 同哥哥幾似樣,餅印一
樣呀,哈哈!!


 



估唔到送完禮出去,會有回禮收番喎!就係呢碗咁好味嘅豬腳薑喇!


 



整完 9 個小蛋糕之後,梗係仲有好多麵糊剩啦!所以就整咗個蛋糕俾
Lily 一家。



自己咁辛苦整完,又要企幾粒鐘,開住爐又熱,當然要留番一細
嚿蛋糕慰勞吓自己啦,嘻嘻!


 


        今次呢個字母香蕉小蛋糕食譜及做法係嚟自為食貓香蕉蛋糕而創作意念就出自 blog幸福蠍字母小蛋糕


6 則留言:

  1. (Empty)
    [版主回覆09/21/2009 01:50:00]        妳想請我食包?

    回覆刪除
  2. 好美呀!!!!!!睇見流口水LU
    [版主回覆09/23/2009 23:09:00]       多謝妳呀!香蕉蛋糕真係好香、好味又好食。

    回覆刪除
  3. (Empty)
    [版主回覆10/03/2009 14:39:00]        哎喲,俾妳睇到 o添!  不過我無妳整得咁靚!

    回覆刪除
  4. 唔係呀~雖然我睇唔倒頭幾幅相, 不過睇倒後面2幅你整得好好呀 ^^
    [版主回覆10/03/2009 17:05:00]        咁妳睇 吓 下面兩條 link 睇唔睇到我 啲相: http://hk.blog.yahoo.com/organize/album_list.php?fid=6&page=4 http://hk.blog.yahoo.com/organize/album_list.php?fid=6&page=3         坦白講,真係獻醜 o架咋,初哥 喺 妳面前般門弄斧呢!

    回覆刪除
  5. 都係睇唔倒呀
    真係唔好咁講…我都係班門弄斧成日失敗架…^^"
    [版主回覆10/05/2009 17:37:00]         但妳整蛋糕好靚呢!         Yahoo blog 真係煩,連發表都壞埋!

    回覆刪除
  6. 發表倒喇今日
    [版主回覆10/09/2009 21:03:00]        係呀,卒之都無事喇!         唔怪得之妳話睇唔到 啲 相啦,原來連我自己都睇唔到呢!我 啱 啱重新 upload 過哂,妳睇 吓依家睇唔睇到?

    回覆刪除