2009年9月16日星期三

鯪魚肉處理方法

        細個果陣時,一直都以為魚檔買嘅鯪魚肉係已經調好哂味,買返屋企就可以即刻煎嚟食,但原來媽咪話俾我聽,其實自己係要再調吓味先至好食啲 o架!所以到依家要自己煮飯時,我都一直秉承住呢個 "傳統",其實所謂調味,都只係錦上添花啫!所以所有調味料份量都只係用好少。


調味料:


生抽
胡椒粉
粟粉 ( 視情況而加入 )


- 將鹽、糖、生抽同胡椒粉一次過加入鯪魚肉度。


- 攪勻所有魚肉同調味料。


- 如果發覺攪極都係鬆散,黐唔番埋一嚿時,可加些少粟粉,真係好少就夠喇,之
  後再攪拌就一定無事。


- 將魚肉拎起撻番落碗度,撻得幾次就更加起膠、更有彈性。( 唔駛好大力 o架,
  我自己用筷子夾起,普通力度撻番落碗度都有好明顯效果。 )


- 之後醃約 30 分鐘度就可以嚟用喇!


2 則留言:

  1. Tks!
    [版主回覆09/18/2009 15:31:00]        You're Welcome!

    回覆刪除
  2. 鯪魚肉 落> 豉油 ?
    [版主回覆01/20/2012 13:20:15]有乜問題?各施各法啫,煮到出嚟又無唔妥,最緊要係啱自己口味,我又唔係請客,亦唔係迫blog友跟住做,只係分享啫!

    回覆刪除