2009年9月22日星期二

「國慶銀花耀屯門」

        身為屯門人嘅你星期六果晚有冇去到蝴蝶灣果邊睇煙火匯演呀?我就梗係有啦,我住蝴蝶灣 o架嘛!而且我新屋果邊個景就正正對住發放煙火躉船停泊位置,坐喺窗台已經可以舒舒服服睇到,又唔駛同人迫餐死。Winnie 新墟都專登搭車過三聖果邊睇啦,我咁近城堭廟,點會唔去求番之好簽呢!我都同阿馳講,我哋真諗都無諗過自己會住啲有煙花海景嘅樓!住半山豪宅就話望到維港煙花景啫,估唔到自己住嘅樓都會有 "蝴蝶灣煙火" 景。


        煙火同煙花真係差好遠,矮好多,如果唔係因為我哋住喺較低層數,我諗都唔可以睇得好清楚。同埋當晚無乜風,所以啲煙唔咪好散得走,攪到中途濛到幾乎睇唔到呀!好彩無幾耐啲煙就散得七七八八,咁就可以繼續清楚睇哂整場煙火匯演。

        果晚我當然有帶相機過去影相啦!雖然我嘅攝影技術極之不濟,但我都 upload咗十零張相上嚟同大家分享。










呢段係 video 嚟 o架,不過唔知大家睇唔睇到呢?



呢隻係香港小輪嘅觀光船,應該係有人專登租嚟睇煙火。



        睇完之後就梗係返屋企食飯啦!行緊嘅途中,望番落下面馬路,點之發現 ……



嘩,勁多人呀!個個都起程返屋企。


        碼頭區從來都未試過咁人山人海 o架,唔好話夜晚呀,就算朝早都唔會啦!我聽到有個途人仲話,好似遊行示威咁多人。


        返到屋企,已經食完一碗飯,入廚房裝飯時,望出街見到個奇景:



差唔多成粒鐘後,樓下個輕鐵站都仲有勁多人排隊等上月台!



         無錯,唔係等上車,係等上月台咋!多人到要分批上月台等車,真係誇張,好彩我唔駛學佢咁迫車啫,如果唔係就慘囉!


        坦白講,其實我一向對煙花都興趣不大,但今次就例外,除咗因為自己佔盡地理優勢之外,喺我心目中,呢次嘅煙火匯演唔單只係慶祝祖國建國 60周年,其實係仲有另外一個重大目的。


        係咩目的?自己慢慢參透一下啦,唔係太 「禪」 o架咋。有睇開我個 blog blog 友同埋我嘅  best friends 都應該會知道。


2 則留言:

  1. 我就行左去 黃金海岸海灘睇, 早知小小火就係堅企睇算...好彩 10分鐘行到返屋企啫.
    [版主回覆09/28/2009 01:21:00]係呀,因為果晚係煙火,唔係煙花呀!不過我個 friend 話俾我聽,佢阿叔 喺黃金海岸果邊一 啲都睇唔到。

    回覆刪除
  2. 雖然我都係住屯門,但無你咁好彩喇,係屋企只係見到屋頂上爆果啲.
    最後都係睇電視直播
    [版主回覆09/28/2009 01:22:00]        不過唔緊要啦,妳都無乜損失呀,因為煙火好矮,無咁好睇!

    回覆刪除