2009年9月1日星期二

究竟揀邊隻矽膠模好啲呢?

        我張匯豐 credit card 啲積分有中,有五千零分到 9 月中就到期,已經上過去「獎賞天地」目錄度 "尋寶",最後睇中咗呢兩個矽膠模:


  請 click 詳細資料睇睇



    請 click 詳細資料睇睇


        我到依家仲未決定到換邊隻款,換過大模,當然可以整個大蛋糕多人一齊分享;但細模不但可以做小蛋糕送禮,仲可以做埋果凍、mousse 模 o添!真係唔知點揀好,好煩!


        老友們、blog 友們,俾啲提議我參考呀,15 Sep 之前就要 redeem喇!

        Thank you very much!!


4 則留言:

  1. 比我要個細既模喇,有時想整少少自己食下,都可以用隻蛋整到幾件細架嘛,個模大次次都要用好多蛋,整咁多又食唔哂就唔好
     
    [版主回覆09/02/2009 17:24:00]        你都講得好 啱,個模大真係用多好多料呀!

    回覆刪除
  2. 大模太大了,你一整就要多人或多日食. 細模可以整muffin,果凍,海綿蛋糕等,而且有8個,好方便阿.
    [版主回覆09/02/2009 17:27:00]         嗯,原來你唔講我都無留意到原來有成 8 件模喎,仲以為好似張相咁得 4 件 o添!真係多謝哂你呀阿彭!

    回覆刪除
  3. 你人少少...要細喇!多啲用途嘛!既然同分.....細嘅有 8 個, 做功都多啲喇..換言之成本亦高啲, 唔駛諗喇.......一於要細嘅就冇 C 架喇!
    [版主回覆09/05/2009 01:57:00]        係,既然咁多朋友都讚成要細模,好,就揀定細模啦!

    回覆刪除
  4. 細模靚d, 可做布丁和小蛋糕.
     
    矽模做大蛋糕, 唔靚的呀!
    [版主回覆09/05/2009 01:59:00]         嗯,乜大矽膠模做蛋糕原來唔靚 o架?好彩多得 A moon 你話俾我聽咋!

    回覆刪除