2009年9月26日星期六

Le creuset 小形長方焗盤

        真係都無諗過,自己會擁有一件 Le creuset 嘅產品,唔好話一件喇,半件都無呀!我依家會有,當然又要多謝 Louisa 啦!


        我第一次接觸 Le creuset 嘅產品,係媽咪介紹俾我知,但當時其實我哋兩個都唔識呢隻牌子,唔知佢有幾好用,淨係知道自己一定唔會買嚟用囉,一來好貴啦,但貴都唔係問題,最攞命就係重到癡線,我成日都喺度諗,無嘢得個吉煲都已經重到咁,煮好哂餸之後我都真係拎唔起囉,就算拎得起,我屋企咁 ~ ~ ~ ~大,未行到出廳都已經重到跌咗落地,成煲餸唔駛食 lu!


        前排 Le creuset 開倉大特價,聽講真係日日排長龍,Louisa 都排咗成 7 粒鐘先至入到去會場,連俾錢都話要排成個鐘喎,真係人都癲呀!!


        見到好多 blog 友都大出血呀,好得人驚!本來我都搭 Louisa 幫我買個 mini grill pan o架,可惜果度無得賣,咁所以我都無嘢買到。之後佢仲去多幾轉呀,所以佢個床下底依家勁爆囉! 




        呢個小形長方焗盤就係佢送俾我 o架啦!好靚呀,我好鍾意呀!因為一來 size 細細,好骨子,啱哂我一人份量用;而且我不嬲都好鍾意杏色系列,呢個顏色官方稱之為 "country cream",我諗淨係日本版先至有呢隻顏色,平時見嚫都係橙色、紅色、藍色果幾隻經典顏色,所以有呢個顏色我好鍾意。 


        呢個焗盤可以整到好多嘢喎,焗豬扒飯啦、焗肉醬意粉啦、麵包布甸啦、焗雜莓 crumble 啦 、焗蘋果批啦 、仲有乜乜啦,物物啦 …………………………


1 則留言:

  1. 喂, 你用咗未呀 ?
    [版主回覆10/31/2009 01:44:00]        未呀,如果我用 咗就一定會率先 喺度曝光喇!我暫時 諗到用佢 嚟整焗豬排飯、焗肉醬意粉或整麵包布甸。不過呢幾樣 嘢都要好有時間慢慢整呢!

    回覆刪除