2009年9月26日星期六

豆腐芒果雲石慕斯 Tofu Mango Marble Mousse

        上次整 mousse 蛋糕失敗咗,趁仲有淡忌廉喺度,反正唔用過多幾日都好快會變壞,所以就再整多次,睇吓成唔成功,不過今次就齋做 mousse,唔整蛋糕喇,一來費事咁多嘢攪,二來如果真係又失敗的話,都唔駛浪費咁多時間、心機嘛,哈哈!



材料:
豆腐          200克
芒果          1個
淡忌廉      130克
豆漿          100克
糖              40克
魚膠片      4片


- 豆腐先過篩壓爛成豆腐蓉。


- 芒果去皮、去核後,用攪拌機打成芒果茸。


- 魚膠片先用凍水浸軟,之後倒去水份,隔熱水座溶成魚膠溶液。


- 淡忌廉加糖,座冰水打至七成企身,加入豆腐蓉及豆漿拌勻後移離冰水。


- 先加 1 茶匙魚膠溶液落芒果茸度,拌勻。


- 將 1/4 豆腐忌廉加入剩低魚膠溶液內拌勻,然後倒番入豆腐忌廉內快手拌勻。


- 將豆腐忌廉倒入模內,然後用刀逐少將芒果茸放豆腐忌廉上,用刀慢慢輕手畫
  出雲石花紋。


- 放入雪櫃,雪凍個半鐘至凝固,即成。




呢盒係整俾阿馳同阿瑩嘅。


        雖然我仲未試食,但今日就俾Lily試食, 我見到都係唔係好固體狀態,但當然就無之前 "決堤" 咁嚴重啦!始終都唔係好凝固,佢仲食到有一粒粒凝固嘅魚膠 o添!究竟點解會咁呢?係個食譜本身有問題,定係我唔係好識運用魚膠片呢?定係豆腐不停咁化水,攪到無法凝固?真係一個 …… 謎!!


Notes:
- 我用嘅係盒裝豆腐,貪佢比較滑溜同衛生。


- 若果唔想用篩整豆腐蓉咁麻煩,可以用攪拌機打成蓉。


- 淡忌廉打好之後就要即刻移離冰水,如果唔係就會過凍,好似我上次整
  mousse cake 咁,一落魚膠溶液就即刻凝固。雖然今次都仲有少少凝固嘅魚膠
  ,但就比上次少好多喇。


- 如果要整到雲石花紋,芒果茸一定唔可以就咁倒落去忌廉度,因為會立即沉底。


3 則留言:

  1. (Empty)
    [版主回覆09/28/2009 01:29:00]        今次唔係麵包 嗱!

    回覆刪除
  2. yummy & 靚靚雲石紋
    [版主回覆09/29/2009 11:51:00]        係呢,我都估唔到第一次整 啲雲石紋都算係咁喇!

    回覆刪除
  3. 你好呀

    有與趣既話,去屯門區既forum寫下野呀

    賣廣告都得嫁~

    http://forum.alive.hk



    雖然唔多人回應

    不過睇既人都多嫁



    thanks!

    回覆刪除