2009年12月26日星期六

聖誕禮物?

        一向對聖誕節都無乜特別感覺,就算之前未皈依時都唔會慶祝,所以我從來都唔會送聖誕禮物俾人,但朋友送禮物俾我,我都會照收,唔通同人講話我係佛教徒,所以唔收聖誕禮物咩!我唔會固執到呢個地步。



不過呢啲絕對唔係聖誕禮物,只係咁喺 12 月收到啫!


 



啲朱古力係我老豆個農場 friend 送嘅,係喺英國帶返


 



呢樽 handcream 係阿瑩上嚟做冬果日送俾我 o架!佢一向都好
有心,知我皮膚一到咗冬天就死梗,所以好多時佢都會
送唔同潤膚產品俾我。


 



嚴格上嚟講,呢 stick candy 唔係我嘅禮物,係 Winnie 俾我送俾
小朋友同學生嘅。我記得細個果陣時媽咪都有買過俾我同阿馳
食,不過我就唔係好好囉!啲薄荷味勁假!


3 則留言:

  1. 我每次食親stick架, 好似食緊牙膏咁
    [版主回覆12/28/2009 23:00:00]        係呀係呀,妳講得真係到肉,我都係有呢種 feel,所以好怕食!

    回覆刪除
  2. 呢隻羊脂膏用嚟查面好正架...澳州特產...正!
    [版主回覆12/28/2009 23:02:00]        妳唔講,我都無留意到個樽上面都寫住搽面 o添!我要 嚟搽手咋!         好出名 o架?

    回覆刪除
  3. 但有人好鬼鐘意食, @@
    [版主回覆12/30/2009 21:22:00]        係呀,我知道,可能佢 哋好鍾 意刷牙 啩!?

    回覆刪除