2009年12月1日星期二

TANITA 電子磅

        Louisa 早兩個禮拜去咗日本玩,佢今次好有收穫呀,因為執著好多又平、又荀嘅嘢返嚟。其中喺「伊勢丹」( Isetan ) 百貨公司就搵到最正嘅嘢,就係「TANITA」產品,對於烘焙友嚟講,呢個名字應該一啲都唔陌生啦!



Louisa呢個電子磅俾我,真係又靚又實用,最輕連 0.5 克都磅到。


 



如果我無記錯的話,呢個磅做特價,應該只係賣 HK$100 鬆啲咋!
係香港,呢隻牌子嘅磅平極都要 $190 o架!


 



另外,佢仲買同一牌子嘅計時器俾 Winnie,維起港紙都只不過
$30 左右咋,真係抵到爛! 


       


         Louisa 話,喺果邊買 Le creuset 就好貴喇,減咗價都仲貴過香港好多,所以上次 Le creuset 開倉時,Louisa 話見到有好多日本人去排隊,唔知係咪專登飛過嚟香港入貨呢?


沒有留言:

發佈留言