2009年12月7日星期一

蓮子百合紅豆沙 ( 日本、新會 crossover 版)

        早前喺雪櫃度搵嘢時,摷吓摷吓,原來發覺之前 Louisa 喺日本買俾我果包金時紅豆都唔記得食,所以今日就用佢嚟煲紅豆沙。


        我習慣每次整任何豆類之前,都會前一晚先洗乾淨,然後用水浸過夜,噚晚我就將碗紅豆放咗入個微波爐入面,今朝打開個爐時,嘩,真係香都不得了!日本金時紅豆真係非同凡響,淨係浸水都已經咁香,整出嘅紅豆沙實好正呀!所以我都無虧待佢 o架,加咗塊正新會陳皮落去一齊煲 ( 係媽咪擺喺灶底,收埋嚟用 o架,不過我屋企都仲有唔少,因為媽咪係新會人,所以佢果邊所有親戚都係新會人,以前好易攞到,所以儲落好多呢! ) ,真係唔得掂,香到呢 ……


        如果我呢煲紅豆沙拎出去酒樓賣,睇吓佢哋收你幾錢碗呀!!



材料:
金時紅豆
蓮子
百合
新會陳皮
片糖


- 紅豆洗乾淨,用水浸過夜。


- 蓮子用暖水浸軟、去芯,洗乾淨;陳皮用水浸軟後刮瓤、洗淨,備用。


- 煲滾水後,將紅豆、蓮子同陳皮落煲,之後跟真空煲用法處理。


- 百合用水浸至軟身,洗淨備用。


- 將真空煲再次上火煲滾,之後用湯勺將紅豆稍為壓出豆沙。


- 加入片糖煮溶後,再加埋百合,煮多陣就食得!


沒有留言:

發佈留言