2010年3月20日星期六

家姐送嘅黃耳

        農曆年時,我買開嘢同 Louisa 拜年時,順便買多份送俾佢家姐,點知家姐又咁鬼客氣,封番利是俾我之餘,仲買咗包黃耳送俾我呢!



        我不嬲都有食開黃耳,不過因為價錢唔平,所以唔會成日食。我多數會用嚟煲湯同炆餸,口感好食過雪耳、雲耳同木耳好多,家姐話仲可以要嚟煲湯水 o添呀!


        我好鍾意家姐送俾我呢份新年禮物,實際兼有益健康。



       

你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


1 則留言:

  1. 黃耳咩黎ga???
    [版主回覆03/27/2010 17:58:00]        黃耳都係菌類呀,同木耳、雲耳、雪耳果類囉!不過黃耳係最好食同最有益呀!

    回覆刪除