2010年3月8日星期一

反沙芋頭

        早前喺書局見到有本新出嘅食譜叫做《香港人氣甜品》,打開咗一陣,發覺裡面啲食品好多都好吸引,而且其中一位著者係「煤氣烹飪中心」嘅導師,佢寫嘅食譜應該有一定保証,加上當時正做緊 85 折,所以就買咗佢喇。


        今晚就首先試吓整潮汕好出名小食:反沙芋頭,貪佢材料夠簡單,但係整就幾講技巧同功力呀,所以都係玩玩吓 o架咋。嚟緊應該都會跟呢本書學整好幾樣嘢,因為裡面食譜真係幾吸引呀!



材料:
芋頭      約半個
糖         120 克
水          50 毫升


以上材料份量約可做到 12 6cm X 2cm 芋條。


食譜係嚟自鄭慧芳同胡玉玲編著嘅《香港人氣甜品》。



 


- 芋頭去皮,洗乾淨後切成條狀,之後放油鑊內炸 6 - 8 分鐘至表面微微金黃色。


- 另燒熱 1 茶匙油,加入水及糖,用慢火煮 6 - 8 分鐘,其間邊煮邊攪至濃糖膠
  起泡。


- 將炸好嘅芋頭放入糖膠內,跟住即刻熄火,快手不斷兜炒約 3 - 4 分鐘。


- 當糖膠炒到變成白色砂糖碎時,之後就可以上碟。




我用焗爐個「健康油炸食物」功能嚟炸芋頭,效果都幾好呀!


 



反完沙之後,變番咁多砂糖出嚟,突然間覺得 "有賺" 呀,哈哈!


 


Notes:
- 處理芋頭時可先戴上手套防止手痕。


- 將糖膠滴落凍水度,如果能夠即時凝固變硬,即代表糖膠已經煮好。


- 炒糖膠時要盡量快手兜炒,將空氣炒入先可以做到反沙效果。


- 整好之後盡快食用,因芋頭餘溫會將砂糖再次溶解。



        哋亦都可以Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀, click 入去我個 fans 啦


沒有留言:

發佈留言