2012年11月17日星期六

冰糖燉蛋


blog 友問我,點解成日食甜嘢都仲可以咁瘦?唉,呢啲咪就係我媽咪成日講嘥米飯囉!

我以前其實唔太多食甜㗎,不過自從媽咪病發之後,我要勞心勞力咁邊工作、邊照顧佢時,就開始成日想食甜嘢,仲越食越甜㖭,有朋友話我壓力太大喎!

無錯,依家真係日日都要食過甜嘢先安樂,尤其係夜晚食完飯之後,如果無甜品食的話,硬係覺得好似周身唔自在。噚晚難得提早九點就收工,返到屋企整番熱哂啲隔夜飯餸後都仲有時間,咁就快快手整咗個中式燉蛋做飯後甜品。







材料:
冰糖   20
    150 毫升
雞蛋  2


- 冰糖加水煲滾,煲至糖完全溶解就可以熄火,攤凍備用。



-
雞蛋拂打成蛋液,倒入糖水,拌勻後倒入碗內。



-
用錫紙將碗口封好,隔水蒸 8 分鐘。



-
熄火後原封不動,再焗多 5 分鐘即成。


 

以上材料份量可做燉蛋 1 碗。





燉蛋質地非常嫩滑,完全唔會死死實,好滑溜。至於甜度呢,
我自己就覺得,如果可以再甜多小小就更好喇。





 

Notes
-
如果想燉蛋入口更加順滑的話,可以將糖水蛋液過篩到碗內。



-
用錫紙封好碗口,可避免倒汗水滴落燉蛋表面。



-
熄火後用水溫焗熟蛋液,可以做出嫩滑燉蛋,唔會因蒸過火而令燉蛋變得過老。


6 則留言:

  1. 緊張大師-小女人2012年11月17日 上午8:35

    你壓力挺大呀,甜食不錯但不要吃太甜呀,我所有的甜品都會減粉量,雖你唔肥但肝都不能吸收太重的甜,少甜可以接受,
    我唔知點解唔太愛燉蛋,所以呢二日都食腐竹雞蛋糖水潤一潤.....,保重身體呀.
    [緊張大師-小女人回覆11/22/2012 08:47:21]唔係久不久係成日係咁呀,我部電腦新換好快好正,點解會咁,一看個個朋友話隻病鬼老
    虎又出事啦
    [版主回覆11/22/2012 01:41:41]唉,呢隻虎久不久就會發病!
    [緊張大師-小女人回覆11/20/2012 14:07:25]現在睇到早前無左,因為yahoo成日short好討厭搞到我入唔到blog有時電郵都唔得
    [版主回覆11/17/2012 20:06:23]多謝關心呀!
    係呢,妳睇唔睇到我個 icon 相片呀?我整極都整唔到,唔知係咪隻虎又失靈呢!?

    回覆刪除
  2. 你係唔係話我話你呀?
    [版主回覆11/17/2012 20:04:35]哈哈,醒目!!!
    本來想指名導姓,不過怕妳唔鍾意。

    回覆刪除
  3. 好似好容易整噃!
    [版主回覆11/19/2012 02:46:19]根本就無難度啦,其實咪即係整鹹嘅蒸水蛋!

    回覆刪除
  4. 我對甜野可有可冇..晚飯後食生果多.
    我至愛係辣野
    [Motonako.A回覆11/20/2012 09:54:22]Me too...
    [版主回覆11/19/2012 02:45:20]咁之前樽辣椒油啱哂妳喇!

    回覆刪除
  5. 殷師奶 HeBi Yuen2012年11月18日 下午9:55

    依家食夠晒滋潤呀~~
    [版主回覆11/19/2012 02:46:46]係呀,完全同意!

    回覆刪除
  6. 年紀大就最好少甜喇....
    [版主回覆11/22/2012 01:42:05]我都知,不過我年紀都仲未算太大嘅!

    回覆刪除