2012年11月21日星期三

無花果葵花籽全麥包 Fig & Sunflower Seed Whole Wheat Bread

呢個包其實係無花果合桃包嘅變奏,將合桃改成葵花籽之餘,仲將部份麵粉改成全麥粉,做出嘅包包同樣咁好食,葵花籽比合桃更加香口。






材料:
高筋麵粉  200
全麥粉     50
老麵
  50
     4.5
黃糖   20
即用酵母   2
    160 毫升
橄欖油     10
葵花籽     30
無花果乾   50
 


- 葵花籽放入已預熱至 140 °C 嘅焗爐內焗 15 分鐘至香味出;無花果乾切碎備用。

-
將粉類、、酵母、鹽同糖倒入食處理器內混合,逐少加水搓至起筋。


-
之後加油,開機繼續搓成麵糰。



-
將麵糰拎出,放上已灑粉嘅枱面,繼續搓揉及摔打成光滑麵糰。



-
葵花籽及無花果乾包入麵糰內,將麵糰重覆摺疊直至餡料均勻分佈於麵糰。


-
將麵糰滾圓,放入已灑粉嘅兜內,用保鮮紙封好,發酵 60 分鐘。


-
拎出麵糰,壓扁排氣後,將上下左右向中間摺入,放番入兜內發酵 30 分鐘。



-
完成第二次發酵後,將麵糰分割成 4 份,之後將麵糰滾圓,冚上保鮮紙,靜置 20 分鐘。



-
將左右兩邊 1/3 麵糰摺入,捏緊收口,做成欖核形。



-
麵糰放上已墊入爐防黏蓆嘅烤盤上,發酵約 60分鐘直至麵糰發大約 2 倍。



-
發酵完成後,喺麵糰表面灑上少量高粉,之後用利刀割紋



-
放入已預熱至 220 °C 嘅焗爐內焗約 20 分鐘。



-
其間每隔 7 - 8 分鐘就要喺爐內噴水 1 次,共噴水 2 次。



-
出爐後放上架上攤凍。



以上材料份量可做麵包 4 個。





一大一細,兩個都發得好好,脹卜卜,割紋亦爆得好靚。









加咗全麥粉,包質相對比較結實,但仍然相當鬆軟。






Notes
-
老麵做法,請參考《燕麥包》。



- 天氣涼嘅時候,可將麵糰放入電飯煲內,用煲溫功能幫助加快發酵,唯需留意各款電飯煲的保
  溫溫度,必需控制喺
40 °C 以下,否則酵母會因高溫而死亡。

5 則留言:

  1. 全部都用全麥粉咪仲更加有質感囉.
    [版主回覆11/22/2012 01:31:56]唔得㗎,會發唔起㗎,因為全麥粉筋性較低,一定要溝入低筋粉先得㗎!

    回覆刪除
  2. 呢D包包好難整。
    [版主回覆11/28/2012 20:31:59]唔算太難啫!

    回覆刪除
  3. 緊張大師-小女人2012年11月22日 上午8:20

    朋友你整麵包越來越有水準好平均呀,但我仲未合格要多練習才行.你呢個包隔二天吃可以嗎?
    [版主回覆11/30/2012 17:36:18]如果妳有實力,又使乜學我要 "手神" 眷顧呢!加油呀,妳實得㗎!
    [緊張大師-小女人回覆11/30/2012 09:42:29]撞手神
    [版主回覆11/28/2012 20:41:43]妳唔好讚我,好多時都係撞手神!
    因為有老麵,所以過兩日食都唔會太差!

    回覆刪除
  4. 我好鍾意食全麥包, 不過就無果乾, 因為我唔鍾意食
    [緊張大師-小女人回覆11/30/2012 09:39:54]班太,我現在用緊係100%全麥枌,原來唔雖要加入高筋架,我又學到啦,多謝班太,朋友,班太教了我好多東西,我好多謝你們二位實太感恩了
    [版主回覆11/28/2012 19:53:32]我都見過呢隻牌子,但唔知道原來可以唔溝高粉都得喎!真係要多謝妳的好介紹呀!

    回覆刪除
  5. 鍾意食咁多料包包
    [版主回覆11/28/2012 20:30:53]妳都試整呀!

    回覆刪除