2013年9月2日星期一

搬到新家喇!

        卒之都搬咗新家喇,不過暫時都唔係好適應,好多 function 都唔識用,希望可以好快習慣上手啦!

        唉,Yahoo 呢鑊攪一攪,可能大家都會各散東西,見唔番好多 blog 友,希望遲搬定後可以同番所有朋友仔聯絡啦!

21 則留言:

  1. 又見返啦⋯Don't worry⋯:)

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi BK,好開心喺新blog見番妳呀,妳係第一位訪客呀,yeah!!!

      刪除
  2. 加左乜新嘢?不過你用返個banner 你D博友實認得啦!!
    你去setting度改返唔使打驗證碼!

    回覆刪除
    回覆
    1. BK請問應去那裡找到setting取消驗碼呀?謝謝你

      刪除
    2. 我加咗句按「加入這個網站」訂閱,咪可以隨時隨地知道對方update囉!
      嗯,我仲以為係必需打驗證碼㖭!多謝妳提我呀!

      刪除
  3. 你這個新的嗎?點解我以為返回舊居,一模一樣喎,可否教我點整上面那版面呀,我摸了二天,六日都停係度睇緊都唔識呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,真係咁啱得咁橋又有呢隻顏色嘅wallpaper!
      個banner係要用photoshop整㗎!妳有冇呢個軟件先?
      我都唔係好識用,夜晚摸咗好耐都唔係好知點用,攪到3:30am都唔知,真係有排攪呀!

      刪除
    2. 唔緊要啦,我不一定要整的,謝謝你呀

      刪除
  4. 係呀,好多人搬去其他地方,真係無晒班志同道合的煮食朋友,少了好多樂趣,幸好你又係同我一個地方.

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為妳話妳會改用呢個blog嘛,咁我都係為咗見多妳幾面先搬過嚟咋,哈哈哈哈!!!

      刪除
    2. 你太好啦,但我搞下搞下摸下摸下,越摸越差,唔知點搞番好都搵唔到點留言比你地呀,但又唔知點可以還原最初那個,即係你現在用緊呢個模樣.

      刪除
    3. 係囉,入到去妳度我都唔知點用!!不過依家 OK 啦!

      喂,妳都好似我咁加個「加入這個網站」追蹤啦,方便訂閱後隨時收到妳嘅更新嘛!喺網誌頁面頭頂上的「設計」/ 「版面配置」 / 「新增小工具」/「更多小工具」第一個就係喇!

      妳都未訂閱我個 blog 喎!

      刪除
  5. 大家睇下這位blog友:香港國王子詳盡介紹!
    http://ohtria.blogspot.hk

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓,唔係呀嘩,咁點算呀!!!

      刪除
  6. 回覆
    1. 係囉!真係頭都痛呀!!
      依家睇完BK俾嗰條link之後,都唔知點算好喇!!

      刪除
  7. 回覆
    1. 我依家連點樣搬都無頭緒呀!!
      不過我見到「設定」內有「匯入網誌」功能,唔知係咪可以用佢嚟將舊blog匯入呢?

      刪除
  8. 可以滙入不過只係去Tumblr or Xuite同埋太多篇幅唔夠用話太約200篇!我開多個戶口係Tumblr佢幫我搬好啦不過無晒以前D留言同回復!舊篇幅作保留做留念就算!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁依家係咪全部舊 blog 文章都轉移哂過 Tumblr?

      刪除