2013年9月10日星期二

送給至愛的媽咪

        今日係媽咪嘅一個重要日子,我當然要去探佢啦,順便去探埋我婆婆。
 
        噚日已經整好月餅、煮好齋,今日再去買埋花同水果,去到衣紙舖買蠟燭時,事頭婆好好人,話大家街坊街里,原本 $8 收我 $7 得喇,佢見到我左一抽、右一抽,拎住鬼死咁多嘢,摷散銀都摷都 呢咁 hea”,臨走前佢話俾我大袋我一次過裝住哂,唔使咁麻煩,我話唔使喇,跟住返屋企喇,唔該哂佢,點知事頭婆係要嗌番我轉頭拎個大袋,仲叫我 聽話啦!!哈,咁大個仔,一個大男人,都唔知幾耐無聽過人咁同我講嘢喇,媽咪未走之前都無咁同我講好耐啦,估唔到買餸都買得咁窩心!!
 
 
 To my dearest Mother,
look forward to our gathering soon!

24 則留言:

  1. 今天係舊曆定係新曆呀。如果係舊曆咁就就係我媽生日後一天,若是新曆就唔一樣了。老人家可能當你係小朋友喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 係新曆呀!妳知係咩日子咩?

      攪錯呀,妳幾時見過無乜頭髮兼鬍鬚 "甩突" 嘅小朋友呀!?

      刪除
    2. 咁婆婆老人家在她眼裡個個都係細架,咁你咪開心做細佬仔啦.我估唔係生忌就係死忌所以你會去拜.係咪呀?

      刪除
    3. 係呀,至叻係妳! : )

      刪除
  2. 回覆
    1. 不過可惜依家無入俾我孝順喇! :(

      刪除
  3. 我諗你以前應該係媽媽嘅乖乖仔:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 絕對係!我媽咪好多朋友都羨慕佢有我呢個仔,唔係自己讚自己,係我真係好錫我媽咪!

      刪除
    2. 完全認同你呢仔真係好乖,我三個仔有咁乖我安樂晒啦.

      刪除
    3. 嘩,乜妳原來有三位公子呀!!

      咁佢哋依家好差咩?妳都成日話自己幸福啦!

      刪除
  4. 媽咪收到紥花一定好開心~~

    回覆刪除
  5. 祝福妳媽媽, 生日快樂, 身體愉快!

    回覆刪除
  6. 你媽媽同婆婆知你去探佢,佢地一定會好開心啫 ^.^

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望佢收到我份心意啦!

      刪除
    2. Kestrel你得閒set返個最新留言喇,方便知道邊個黎留言俾你架,
      下面的網址就係教你點樣set架喇,你去睇睇喇 !
      http://catjeffcat.blogspot.hk/2013/09/blogger.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+blogspot/kopog+(catjeff+%E5%85%A5%E5%BB%9A%E6%A8%82

      刪除
    3. 點解要裝呢個嘅?乜唔係電郵已經有通知咩?呢個有咩好處呀?

      刪除
  7. 我照了磁力共振啦,二十六號見醫生到時同你講,你近日有無頭痛,呢排天氣又熱又涼..小心保重呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁等妳消息喇,希望只係小意思!

      呢排都係咁,一唔飲咖啡嗰日就唔多掂,所以如果知道嗰會有比較長時間工作,即使未發作我都會飲定,費事到時捱住痛嚟做嘢!

      妳都要保重,妳幾乎日日出街,都消耗唔少精力,我反而幾乎唔使返工咁滯,啲學生不約而同喺呢兩個月內停學,連中心同事都擔心我收入。唉,慣咗喇,成世人都係咁黑仔!

      刪除