2013年9月2日星期一

搬新家喇!!


見到好多 blog 友都搬到去 “Blogger” 新家,我都暫時搬過去,起碼叫做有個落腳點先啦,而且又可以同其他 blog 友見番面。


 



哋記得 bookmark 我個新家網址喇:


http://kestrelkwan.blogspot.hk/


入到去之後,click 左手邊「加入這個網站」就可以訂閱我個 blog 㗎喇!


 


 


大家喺新家見喇!!


4 則留言:

  1. Bookmark 左先!
    [版主回覆09/02/2013 03:00:56]喂BK,我 update 咗少少嘢,教大家點樣訂閱我個新 blog,妳再睇多次啦!
    新 blog 見!

    回覆刪除
  2. 我都搬去Blogger....未係好識用,搬左過去再慢慢摸索
    http://ghosylei.blogspot.com/
    [版主回覆09/03/2013 03:56:04]唉,呢勻真係煩到嘔!!!
    [Ghosy Lei回覆09/03/2013 03:37:36]http://tw.myblog.yahoo.com/bear-oj/article?mid=2747
    原來yahoo唔可以直接滙入blogger(格式不同), 要先搵個中轉站~~

    回覆刪除
  3. 舊有的文章會唔會遷移新blog度呢 ??
    [版主回覆09/04/2013 01:56:13]妳睇番官方公佈,Yahoo 淨係同 Xuite 合作,可以輕鬆完整全部文章搬過新 blog,其他 blog 就唔得囉!

    回覆刪除
  4. 搬家搬家~ 大家都去blogspot!!
    [So San回覆09/13/2013 11:22:05]HAHAH~ 眼大得滯~~~~ 我好唔慣新BLOG, 好懶update添
    [版主回覆09/04/2013 16:59:44]哈哈,唔緊要,都唔知點解個個都以為我係女仔!?我成日都喺文中稱自己為小弟㗎啦!
    [So San回覆09/04/2013 13:24:00]原來你係男架? 對不起呀~ 我成日以為你係女架~~~
    [So San回覆09/04/2013 13:21:32]你唔講我都唔知訂閱功能要另外裝架!! 呢個blog我以前開架, 覺得版圖靚d, 但好少update, 所以有少少舊文.
    [版主回覆09/04/2013 12:40:50]我去過妳新家喇,但妳無裝到訂閱功能,我訂閱唔到妳呀!妳點解可以咁快手搬到咁多篇文過去咁叻嘅?
    除咗 Xuite,仲有 Tumblr 囉!
    [So San回覆09/04/2013 12:16:15]搬左去呢度呀
    http://sosansosweet.blogspot.hk

    乜原來YAHOO係只幫人搬去XUITE ja...
    [版主回覆09/04/2013 01:57:13]妳搬咗未呀?

    回覆刪除