2013年9月23日星期一

風雨過後總不能倖免!

經過一整晚無遮無擋嘅風雨侵襲,客廳幅牆嚴重滲水,水嘅重量仲令牆紙形成一個水袋!


 
其實好耐之前已經叫管理處搭哂棚整外牆,
但係每逢超大風雨時都係
無得倖免,唉!!

12 則留言:

  1. 好慘呀, 我以前都試過, 雨水入左入牆電線內, 攪到跳fuse添呀

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我無買家居保險呀!不過就算有買,咁小事應該 claim 唔到。

      刪除
  3. 你要想方法去處理啦,一定要好好弄妥才行,最怕出現這些情況,真的好頭痛,打風間屋入水都唔知點搞好

    回覆刪除
    回覆
    1. 無得攪㗎喇,三十年嚟都係咁,已經搭過哂棚做防水都唔掂!

      刪除
  4. 回覆
    1. 我都唔知點整好呀,棚都搭埋去整防水層,咁多年嚟都係咁!

      刪除
    2. 香港石屎牆壁,如果係呢D木出晒白蟻就唔得了⋯

      刪除
    3. 我屋企好耐之前試過被隔離屋爆魚缸啲水浸濕哂柚木地板,到裝修時,師傅一鑿開地板,全部白蟻湧哂出嚟!

      刪除
  5. 我都試過牆身入水,管理處搵師父 X 穿牆身再補番,而家無事喇 !

    回覆刪除