2013年9月4日星期三

點搵番你哋呀!!

        總算叫做稍為熟習呢邊新 blog 的 function 及用法,諗住返番過去 Yahoo Blog 度睇番自己之前訂閱 blog 友,然後逐一到訪,睇吓佢哋搬去邊,點知一 click 入設定,Yahoo 已經將我個 list 完全 delete 哂,真係離哂大譜,係咪真係無資源到要即刻 cut 呀!!

        你知啦,我有嚴重老人癡呆㗎嘛,我都唔知搵唔搵得齊哂相熟 blog 友!!!小弟喺度呼籲大家,如果搵到我就自動獻身啦,唔該!!

21 則留言:

  1. 回覆
    1. 好,抵錫!不過我已經一早 add 咗妳喇,呵呵!

      刪除
    2. hihi

      http://pig6pig6.blogspot.hk/

      刪除
    3. Hello pig6pig,nice to meet you!

      刪除
  2. 慢慢就會有人搵到上門O既,唔駛擔心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望啦,其實都係怕大家唔知道點用呢度嘅 function,同埋唔識搵番 blog 友,最重要係之前 Yahoo blog 嗰邊係只有我訂閱人,對方無訂閱我,咁佢唔搵我就失去聯絡喇!

      刪除
  3. 我係鄭大小姐呀~~有時間我就過嚟睇仔架啦,你得閒過嚟我到坐下啦^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀,多謝妳!
      我都剛剛去過妳新家喇,不過妳無裝到個訂閱 function,我訂閱唔到妳哦! :(

      刪除
    2. 係咪加「訂閱」個ICON?我加咗啦,加埋GOOGLE+ FOLLOWER添,你睇下得唔得~~如果唔得,你可以係COPY我個LINK去你BLOGGER主頁-->閱讀清單-->新增
      謝謝你~

      刪除
    3. 我追蹤到妳個 blog 喇!

      刪除
  4. 你好﹗過來打個招呼呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello Ada,妳好呀!好開心又識到新 blog 友! :)

      刪除
  5. 回覆
    1. 喺左邊 column,我個 logo 之下,寫住「加入這個網站」(運用 Google friends connect)嗰個就係喇!我反而無裝到電郵訂閱喎!

      刪除
    2. 係喎,見到多咗妳做會員喇!
      喺妳個 blog 頭頂上的「設計」/ 「版面配置」 / 「新增小工具」/「更多小工具」第一個「追蹤者」就係喇!

      刪除
  6. 咪係囉,佢都冇提過個list會delete. 都唔知點搵番d blog

    回覆刪除
    回覆
    1. 總之今勻就真係俾 Yahoo Blog 玩謝係啦!!!!

      刪除