2013年9月3日星期二

英國直送醃橄欖

        今次又衰多口喇!!! 
 
        之前喺 Facebook 度見到 Ernest 一家去英國旅行嘅相,其中有幾張係喺 Borough Market 度影,見到有好多新鮮同醃製橄欖,又靚又吸引,真係睇見都想食!當時我係已經過咗好幾個鐘先睇到,心諗,佢哋一定已經離開咗個 market,而且啲橄欖又係鮮製濕貨,應該唔方便買返港,所以就玩嘢咁留咗句:我要黑橄欖呀!!! 
 
        點知上星期五去同 Ernest 上堂時,Ernest 媽咪居然同我講:「 ………

 
 

 
……… Kestrel,你話要嘅黑橄欖呀!」估唔到 Ernest 媽咪
會再去多次買呢,真係勁唔好意思!!
 
 
 
 
 
 
兩隻橄欖都超好食,有一種好獨特嘅鮮味,同平時
買到嘅樽裝或罐裝貨色簡直無得比!
 
 
 
 
 
 
 
今日整沙律時,我就加咗啲橄欖同油浸番茄乾,
起到提味作用!



3 則留言:

  1. 新鮮運到啊!
    今日終於可以完成訂閱你個卜了。點解你唔將blogger 升級至G+?

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳睇番我同妳及 A Moon 的私人對話啦,我有清楚講點解哦!

      刪除
    2. 係喎,終於見到妳喺「追蹤者」出現喇!不過點解見唔到妳個嘜頭呢?

      刪除