2013年9月7日星期六

網誌編輯功能

T&P 度又學識咗個網誌編輯功能,可以令到網頁首頁 show 哂咁多篇 blog 時,唔使水蛇春咁長。
 

只要喺你想 cut 嘅位置度 click 一下工具列上用藍色 highlight
嗰個功能鍵 ( 圖示似一張撕開嘅紙 ) 就攪掂。






 
之後你就會見到嗰個位置多咗條虛線 ( 相片下面 ),代表網誌首頁只會show到依度,其後部份就唔會再 show 嚟,咁就似 Yahoo
Blog
咁唔會 show 哂成篇 blog,要睇下一篇就唔使再scroll down 過哂成篇 blog 為止,方便好多。
 
 
 
 
 
 
 
你睇,就係 show 到虛線嗰個位置喇,之後材料
同做法部份都無 show嚟喇

13 則留言:

  1. 回覆
    1. 點樣為之一格格呀?妳意思係張相?

      刪除
  2. 琴日睇咗TnP嘅介紹整咗覺怪怪哋原來我無包括第相片個版面就失色好色,今日又見有其他blog友介紹,E家整好感覺正好多!
    不過我仲想問下你知道點加個標語(本身篇blog 文個link)-此文章連結-係版?我三篇blog文得一篇有條link另外個D係無!但我唔係邊度整又唔知點解有一篇有加@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,如果無咗張相的話,真係好 "寡" 呀!!

      唔好意思,我唔係太明白 "標語(本身篇blog 文個link)-此文章連結-係版?",妳介唔介意詳細少少講多一次呢?

      刪除
    2. 點解我係Gmail度回復你好似唔見咗?!

      刪除
    3. 我又整下個門面⋯E家幾滿意^^

      刪除
    4. 我都試過喺 Gmail 度reply,原來係唔會 show 出嚟!

      原本想過去欣賞妳個靚靚門面,但點解 click 妳個嘜頭只係去到 Google+ 頁面,又試去唔到 blog 呢?睇嚟 upgrade 做 Google+ 真係唔多方便!

      刪除
  3. 多謝教學
    比google blog玩死
    我都要試吓

    回覆刪除
  4. thx for sharing ar~
    我搵左哩個FUNCTION好耐喇^^

    回覆刪除