2014年6月9日星期一

黑糖蜜黃豆粉麵包 Molasses Kinako Bread

        早前喺圖書館借咗本麵包食譜書,係專門為用麵包機整麵包而寫,而且作者所用嘅麵包機牌子同型號正正就係我用緊嗰部,所以都有啲興趣參考一下佢啲食譜。有好幾個食譜所用嘅食材都好特別,我自己就完全無諗過會用嚟整麵包,所以嚟緊嘅時間都會逐一試做。
 
        用麵包機整麵包,除咗唔使自己出氣出力去搓麵糰之外,最重要係如果完全無時間整麵包的話,可以預校時間自動製作,即使係有充足時間俾我去整,有時我都會照樣假手於 ,因為騰空出嘅時間我可以做其他嘢嘛,同步製作兩樣嘢,合乎經濟效益哦!噚日我就實踐咗呢個理念喇!
 

材料:

高筋麵粉      230
黃豆粉 
        20
                 3
黑糖蜜
         40
                160


- 將材料放入麵包機內,選擇「基本麵包」模式即可。
 
食譜出自荻山和也嘅《我愛麵包》。

 
 
原本個麵糰都發得唔錯,發到好高,但焗完之後
一打開,發現縮番落去,唔知關唔關事
因為今次用咗冰水嚟整呢!?
 



Notes
-
黑糖蜜即 molasses / treacle,係製作白砂糖時脫色後剩低出嘅副產品,自家製作方
  法,請參閱《自家製黑糖蜜》。

 

 

6 則留言:

  1. 何處可以買到黑蜜糖呀?普通蜜糖可以嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. Hey 小月,唔係蜜糖呀,係糖蜜,跟蜂蜜完全無關係!係某些烘焙店及大型超市有售,但價錢唔平,不如自製代用品吧!

      刪除
  2. 哎吔,讀寫障礙,咁都睇錯,謝謝您的提醒。

    回覆刪除