2009年12月22日星期二

做冬 2009

        因為星期一係我 dayoff ,比較得閒,所以我就叫咗阿馳同阿瑩噚晚嚟食飯做冬,咁我就可以有多啲時間準備嘛!

        噚日我準備咗四餸一湯,仲以為會由朝做到晚,完全無得抖,點知原來中間都有兩、三個鐘頭食 lunch 同休息,都唔算太辛苦。


        好喇,攪掂哂,埋位食飯喇!



首先飲碗湯先,係蓮藕綠豆蠔豉煲豬骨,可能落得料多,
所以勁鮮甜囉!


 



呢碟係栗子炆雞,係我第一次用冰鮮雞煮餸,都唔差喎!雞件
咗醃過夜之外,煮果陣仲落埋豉油雞汁,老豆話炆得好
入味。


 



跟住呢個就係個個食過都讚嘅白酒忌廉汁藍青口,今次跟Louisa
教我嘅方法,爆香哂啲煙肉嚟煮,真係超正喎!阿瑩好捧場呢!


 



嚟喇嚟喇,用 Le creuset grill pan 煎嘅三文魚扒呀!可能今次係
第一次用個 pan 嘅關係,比較黐鑊,所以煎得唔係太靚,
不過都 OK 啦!食果陣蘸埋西式芥末,正!
 
 
 


 



之前果幾碟都係比較濃味,所以就清清灼碟唐生菜。當然,
梗係用老豆喺農場拎返嘅有機生菜啦!灼菜時唔記得
落鹽,反而食得出生菜嘅清甜。


 



食完飯,就梗係要食甜品啦!嗱,Mononako.A 同 T&P,我之前
桂花糖就係要嚟煮呢個桂花丸子喇!好清香、好好味
呀!甜度調得啱好,我老豆都讚好食,真係無白費
我搓丸子嘅心機



        往年就算自己無親手搓湯丸,我都一定會去超市買包湯丸返嚟煮,因為過時過節要 "團圓" 嘛!但最重要都係要嚟供佛,同埋整埋俾媽咪同我哋一家人一齊做節嘛!


4 則留言:

  1. 嘩...樣樣都好正呀!
    [版主回覆12/26/2009 00:38:00]        嘩,我呢個初哥點及妳呢個高手整 嘅 嘢正呀!

    回覆刪除
  2. 你真係no.1廚房男! 我未有心思研究廚藝. 睇住先.
    [版主回覆12/26/2009 00:42:00]        " 你真係no.1廚房男! "         咁睇 嚟我要同堅 嘅 "廚房男" 爭名用先得喇!        好啦,咁暫時睇住我 啲相先啦!不過你要盡快開始研究 o架啦,到時就到我欣賞番你 嘅傑作喇!

    回覆刪除
  3. 睇見都流口水 ~
    [版主回覆12/26/2009 00:44:00]         真係咁正!?多謝妳咁讚賞喎!

    回覆刪除
  4. 個三文魚扒好美呀!!!!
    [版主回覆12/28/2009 23:04:00]        吓,咁都美!?煎到爛哂喎!

    回覆刪除