2009年12月1日星期二

番薯糖水

        今日又係十五喇,所以同兩個禮拜前嘅初一一樣,無留Louisa 屋企食飯,教完佢哋就返屋企食。今朝一早抹乾淨佛壇,做過早課之後,就去煲定一煲番薯糖水,返到屋企就有得食啦!



熱辣辣、暖笠笠嘅番薯糖水,最啱依家天氣凍時候食。Winnie,係咪
好吸引呢,有冇睇到流哂口水呀?哈哈!


 


        今次煲呢個番薯糖水我落重薑,因為天氣凍,食多啲薑會暖啲嘛!當然,梗係有落埋我最鍾意食嘅麥米啦!不過今次就特別啲,用咗椰糖代替片糖。點解用椰糖?因為上次整南瓜布甸時,啲椰糖買返嚟只係用果一次,之後就無再用啦,咁我記得買果陣時個老細話可以當片糖用嚟煲湯水嘛,咁我咪用咗佢囉,費事擺係度都唔知擺到幾時!


        食譜唔寫出嚟喇,因為應該個個都識整啦!吓,真係唔食?咁就睇番我之前個麥米番薯糖水啦,果度有食譜喇!


        唔講咁多喇,要趁熱食湯水喇!!


4 則留言:

  1. 我和太太是喜歡淨蕃薯糖水的.
    [版主回覆12/03/2009 00:07:00]        薑都唔落?

    回覆刪除
  2. 真係幾吸引 
    我本來都會放好多薑去煲
    但中醫話甘會好燥  所以薑的份量我都會減半
    聽日我都煲先
    [版主回覆12/03/2009 00:11:00]        哈,真係引到妳自己都要煲 嚟食!         我今次都落 咗好多薑,但都係唔係好夠辣,可能 嚿薑唔夠老。

    回覆刪除
  3. 我噚日都整咗焗番薯呀....
    [版主回覆12/04/2009 16:29:00]         點整呢?用錫紙包住放入焗爐?

    回覆刪除
  4. 無錯......真聰明呀!
    [版主回覆12/05/2009 14:02:00]        我都試過咁整,但好似焗好耐都唔透心呀!

    回覆刪除